Wiadomości

15 lipca 2013

Mistrzostwa myśliwych (foto)

Stu pięćdziesięciu myśliwych z czterdziestu ośmiu okręgów z całej Polski wzięło udział w Mistrzostwach Polskiego Związku Łowieckiego w strzelaniach myśliwskich w klasie powszechnej, które odbyły się w miniony weekend Krzywiniu.

Fot. Bogdan Ludowicz

Myśliwi zmagali się w sześcioboju, na który składają się dwie konkurencje kulowe i cztery śrutowe.  Strzelano do rzutek lub makiet zwierząt.  Zwycięzcą 46 Mistrzostw Polski został Leszek Haufa z Poznania.

Już głosowałeś!

Zobacz także:


Komentarze (37)

w dniu 15-07-2013 11:04:08 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Nie lubię ;(

Nie lubię ;(

w dniu 15-07-2013 11:06:42 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

mordercy

mordercy

w dniu 15-07-2013 11:58:50 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Jak zwykle debilne komentarze kretynów znających się na wszystkim jak to każdy Polak. ad 1 Nie lubię - dlaczego? bo nie znasz łowiectwa ad2. Każdy z myśliwych zrobił więcej dla przyrody niż wszystkie organizacje pseudo ekologów razem wzięte Zamiast cieszyć się że tak duża impreza się odbyła. to oczywiście kretyństwo i zaściankowość wychodzi

Jak zwykle debilne komentarze kretynów znających się na wszystkim jak to każdy Polak. ad 1 Nie lubię - dlaczego? bo nie znasz łowiectwa ad2. Każdy z myśliwych zrobił więcej dla przyrody niż wszystkie organizacje pseudo ekologów razem wzięte Zamiast cieszyć się że tak duża impreza się odbyła. to oczywiście kretyństwo i zaściankowość wychodzi

w dniu 15-07-2013 12:25:24 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

To ja - Anonim nr 1 - którego "Obiektywny" nazwał kretynem. Dlaczego? Bo czegoś nie lubię. To wystarczy aby obrazić człowieka i wmówić mu zaściankowość. "Obiektywny" wie również dlaczego nie lubię. "Bo nie znasz łowiectwa" - napisał. Nie znam i nie lubię. Ja po prostu nie jadam mięsa i jako taki nie lubię myśliwych i rzeźników. Trudno tak mam. Jak zaściankowy kretyn. A "obiektywnemu" radzę, aby przemyślał czy wybrał sobie dobry pseudonim.

To ja - Anonim nr 1 - którego "Obiektywny" nazwał kretynem. Dlaczego? Bo czegoś nie lubię. To wystarczy aby obrazić człowieka i wmówić mu zaściankowość. "Obiektywny" wie również dlaczego nie lubię. "Bo nie znasz łowiectwa" - napisał. Nie znam i nie lubię. Ja po prostu nie jadam mięsa i jako taki nie lubię myśliwych i rzeźników. Trudno tak mam. Jak zaściankowy kretyn. A "obiektywnemu" radzę, aby przemyślał czy wybrał sobie dobry pseudonim.

w dniu 15-07-2013 12:28:18 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Impreza niezła. ale kadra to już bardziej grzybiarska

Impreza niezła. ale kadra to już bardziej grzybiarska

w dniu 15-07-2013 12:39:54 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Myśliwi są częścią ekosystemu. Ponoć potrzebną, ale nie trzeba ich lubić.

Myśliwi są częścią ekosystemu. Ponoć potrzebną, ale nie trzeba ich lubić.

w dniu 15-07-2013 13:22:41 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Niech wpuszczą wilki do lasów powiatu kościańskiego, oczywiście tego nie zrobią , bo myśliwi nie mieli by do czego już strzelać.

Niech wpuszczą wilki do lasów powiatu kościańskiego, oczywiście tego nie zrobią , bo myśliwi nie mieli by do czego już strzelać.

w dniu 15-07-2013 13:26:26 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Nie promujcie morderców !!!!!!

Nie promujcie morderców !!!!!!

w dniu 15-07-2013 13:58:55 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Szarfy ,medale,odznaczenia itd tak się elita bawi z naszych podatków!!! A pracować nie ma komu

Szarfy ,medale,odznaczenia itd tak się elita bawi z naszych podatków!!! A pracować nie ma komu

w dniu 15-07-2013 14:00:50 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Do kom.3 - sam jestes kretynem przez duże K. Jaka to sztuka wyjść naprzeciw żyjącej istoty nie mającej takich samych szans w pojedynku jak Ty? Widzielibyśmy co by sie dzialo gdyby sarenka miala spluwę-wtedy ci obohaterowie gnaliby jak owsiki do czarnej dziury. O jakich pseudo-ekologach mówisz? Czy to ze komus zalezy na zwierzętach i przyrodzie to znaczy sa pseudo-ekologami? Czytając takie glupie teksty nie da się utrzymać kultury,bo trzeba mieć zamiast mózgu kulę na dzika żeby cieszyć sie zimprezy promującej zabijanie zwierząt tylko po to aby ktos został mistrzem w tej dziedzinie.

Do kom.3 - sam jestes kretynem przez duże K. Jaka to sztuka wyjść naprzeciw żyjącej istoty nie mającej takich samych szans w pojedynku jak Ty? Widzielibyśmy co by sie dzialo gdyby sarenka miala spluwę-wtedy ci obohaterowie gnaliby jak owsiki do czarnej dziury. O jakich pseudo-ekologach mówisz? Czy to ze komus zalezy na zwierzętach i przyrodzie to znaczy sa pseudo-ekologami? Czytając takie glupie teksty nie da się utrzymać kultury,bo trzeba mieć zamiast mózgu kulę na dzika żeby cieszyć sie zimprezy promującej zabijanie zwierząt tylko po to aby ktos został mistrzem w tej dziedzinie.

w dniu 15-07-2013 15:22:23 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Mięsiarze i tyle !!!!!!!

Mięsiarze i tyle !!!!!!!

w dniu 15-07-2013 19:21:28 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

kto wie jak nazywa się facet, który jeździ czarno-czerwoną Yamahą podejrzewam że to jest R1, chociaż się na tym nie znam. Mam ok. 25 lat. Czarno-czerwony z dodatkiem białego kombinezon.

kto wie jak nazywa się facet, który jeździ czarno-czerwoną Yamahą podejrzewam że to jest R1, chociaż się na tym nie znam. Mam ok. 25 lat. Czarno-czerwony z dodatkiem białego kombinezon.

w dniu 15-07-2013 20:01:25 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

a co by bylo gdyby trafili Andrzeja J.

a co by bylo gdyby trafili Andrzeja J.

w dniu 15-07-2013 22:22:12 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dlaczego nie ma na zdjęciach gospodarza tego terenu i współorganizatora tylko wszędzie p.Jęcz?Widzę że kościan/net jest bardzo stronniczy.

Dlaczego nie ma na zdjęciach gospodarza tego terenu i współorganizatora tylko wszędzie p.Jęcz?Widzę że kościan/net jest bardzo stronniczy.

w dniu 16-07-2013 00:48:04 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Myśliwi zabijają dla przyjemności nie dla mięsa. Kto zabija dla przyjemności to zwyrodnialec

Myśliwi zabijają dla przyjemności nie dla mięsa. Kto zabija dla przyjemności to zwyrodnialec

w dniu 16-07-2013 00:53:48 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Rzeźnik zabija bo ma taką pracę - nie sprawia mu to radości. Myśliwi to psychopaci

Rzeźnik zabija bo ma taką pracę - nie sprawia mu to radości. Myśliwi to psychopaci

w dniu 16-07-2013 01:25:22 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Przestańcie promować imprezy zwyrodniałych psychopatów. Co za sztuka zabić bezbronne zwierze? To ich cieszy? Myśliwi szkodzą zwierzętom, zmieniają ich zachowania w stosunku do potencjalnych zagrożeń. Giną te które uciekają , bo myśliwy je właśnie widzi. te które stoją nieruchomo uchodzą z życiem. W naturze jest odwrotnie.Wykazały to badania w USA i Kanadzie.Zwierzęta po kilku pokoleniach stają się bezbronne wobec np. wilków , bo zamiast uciekać stoją , a wilki wyczuwają je węchem.Myśliwi nic dobrego dla przyrody nie robią , a gadka o ochronie przyrody to próba usprawiedliwienia swoich chorych dewiacji. Kto zabija żywa istotę i sprawia mu to przyjemność jest ZWYRODNIALCEM

Przestańcie promować imprezy zwyrodniałych psychopatów. Co za sztuka zabić bezbronne zwierze? To ich cieszy? Myśliwi szkodzą zwierzętom, zmieniają ich zachowania w stosunku do potencjalnych zagrożeń. Giną te które uciekają , bo myśliwy je właśnie widzi. te które stoją nieruchomo uchodzą z życiem. W naturze jest odwrotnie.Wykazały to badania w USA i Kanadzie.Zwierzęta po kilku pokoleniach stają się bezbronne wobec np. wilków , bo zamiast uciekać stoją , a wilki wyczuwają je węchem.Myśliwi nic dobrego dla przyrody nie robią , a gadka o ochronie przyrody to próba usprawiedliwienia swoich chorych dewiacji. Kto zabija żywa istotę i sprawia mu to przyjemność jest ZWYRODNIALCEM

w dniu 16-07-2013 09:04:17 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

ty "gentile" powiedz to rolnikom , że ci co pilnują ich pól przed dzikami to zwyrodnialcy a będziesz miał co słuchać. Tak nawiasem łowiectwo to pasja i sztuka.Szacunek dla majestatu przyrody, pokora wobec odwiecznych praw rządzących naturą. To od wieków zajęcie dla wybranych, dla tych którzy wiedzą co to odwaga, honor, zasady......... "czyli nie dla Ciebie"

ty "gentile" powiedz to rolnikom , że ci co pilnują ich pól przed dzikami to zwyrodnialcy a będziesz miał co słuchać. Tak nawiasem łowiectwo to pasja i sztuka.Szacunek dla majestatu przyrody, pokora wobec odwiecznych praw rządzących naturą. To od wieków zajęcie dla wybranych, dla tych którzy wiedzą co to odwaga, honor, zasady......... "czyli nie dla Ciebie"

w dniu 16-07-2013 09:43:13 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Oni nie spotkali sie poto by ZABIJAĆ DLA SPORTU, oni spotkali sie by sprawdzić, który z nich ile potrafi wypić

Oni nie spotkali sie poto by ZABIJAĆ DLA SPORTU, oni spotkali sie by sprawdzić, który z nich ile potrafi wypić

w dniu 16-07-2013 10:00:46 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Jaka odwaga,jaki honor ? Odwaga i honor są w tedy, gdy staje się do walki z równorzędnym przeciwnikiem w słusznej sprawie. Znów Próbujesz usprawiedliwić radość z zabijania.To od wieków zajęcie dla wybranych - z tym to się zgadzam, tylko przed wiekami na niedźwiedzia,czy wilka chodzono z oszczepem. Teraz karabin z lunetą , a po drugiej stronie zając. Czy to odwaga , honor ? Zastanówmy się od strony psychologicznej nad tą sprawą - jak określić człowieka któremu sprawia przyjemność zabijanie (powtarzam nie chodzą na polowania bo potrzebują mięso,lub ratować przyrodę). Co do rolników - to przy słabych zbiorach lepiej wychodzą na odszkodowaniach (ale to szeroki temat ).

Jaka odwaga,jaki honor ? Odwaga i honor są w tedy, gdy staje się do walki z równorzędnym przeciwnikiem w słusznej sprawie. Znów Próbujesz usprawiedliwić radość z zabijania.To od wieków zajęcie dla wybranych - z tym to się zgadzam, tylko przed wiekami na niedźwiedzia,czy wilka chodzono z oszczepem. Teraz karabin z lunetą , a po drugiej stronie zając. Czy to odwaga , honor ? Zastanówmy się od strony psychologicznej nad tą sprawą - jak określić człowieka któremu sprawia przyjemność zabijanie (powtarzam nie chodzą na polowania bo potrzebują mięso,lub ratować przyrodę). Co do rolników - to przy słabych zbiorach lepiej wychodzą na odszkodowaniach (ale to szeroki temat ).

w dniu 16-07-2013 11:14:07 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ja nie chcę odszkodowania , ja chcę zebrać normalne plony, aby wyżywić inwentarz i utrzymać rodzinę. Co za brednie. Po drugie to kto te odszkodowania ma płacić, Ty je zapłacisz ? - obrońca szkodników rolniczych - dzików. Po drugie Twój dziadek lub jeszcze dalej kiedyś chodził pieszo, ale w ubraniach ze skóry zwierząt, a Ty jak teraz się poruszasz, na pewno jeździsz jakąś bryką. Zostaw ja w garażu i dalej spacerkiem. A tak nawiasem psychologiem to Ty nigdy nie zostaniesz.

Ja nie chcę odszkodowania , ja chcę zebrać normalne plony, aby wyżywić inwentarz i utrzymać rodzinę. Co za brednie. Po drugie to kto te odszkodowania ma płacić, Ty je zapłacisz ? - obrońca szkodników rolniczych - dzików. Po drugie Twój dziadek lub jeszcze dalej kiedyś chodził pieszo, ale w ubraniach ze skóry zwierząt, a Ty jak teraz się poruszasz, na pewno jeździsz jakąś bryką. Zostaw ja w garażu i dalej spacerkiem. A tak nawiasem psychologiem to Ty nigdy nie zostaniesz.

w dniu 16-07-2013 11:16:42 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

juz widze tych wojownikow na pierwszej lini w razie W hahaha uciekaliby jak ostatni tchorze a wiecie dlaczego ? bo w tym przypadku jaki stosuja niema kto im odpowiedziec a w tym drugim to owszem i to jak

juz widze tych wojownikow na pierwszej lini w razie W hahaha uciekaliby jak ostatni tchorze a wiecie dlaczego ? bo w tym przypadku jaki stosuja niema kto im odpowiedziec a w tym drugim to owszem i to jak

w dniu 16-07-2013 23:39:27 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

i tylko gajowego zabrakło

i tylko gajowego zabrakło

w dniu 17-07-2013 14:18:24 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

A jak taki ekologiczny myśliwy tylko zrani zwierzaka ?zwierzę cierpi męczarnie zanim odejdzie,gdzie są zasrani ekolodzy?myślicie ,że oni odstrzeliwują na zasadzie selekcji chore sztuki?zbyt piękne aby prawdziwe,strzelają dla przyjemności,w zimie wywalą trochę buraków do lasu i sumienie czyste?Człowiek jest najgorszym drapieżnikiem.poza tym jak dopadają sztukę to co nie wykrwawiają zwierza? nie podrzynają gardła?jak ci pejsaści?

A jak taki ekologiczny myśliwy tylko zrani zwierzaka ?zwierzę cierpi męczarnie zanim odejdzie,gdzie są zasrani ekolodzy?myślicie ,że oni odstrzeliwują na zasadzie selekcji chore sztuki?zbyt piękne aby prawdziwe,strzelają dla przyjemności,w zimie wywalą trochę buraków do lasu i sumienie czyste?Człowiek jest najgorszym drapieżnikiem.poza tym jak dopadają sztukę to co nie wykrwawiają zwierza? nie podrzynają gardła?jak ci pejsaści?

w dniu 17-07-2013 14:22:51 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ciekawe co te mądrale siedzące przed komputerem zrobili dla przyrody... odpowiem NIC! Przyjdzie zima siedzą w domu i mają gdzieś ja natomiast w 30cm śniegu zapierdzielałem z workiem na plechach pod paśnik z karmą zakupioną z własnych środków. Ciekawe co te same osoby robiły wczesną wiosną dłubały w nosie przed telewizorem ja natomiast również dokarmiałem zwierzynę (w marcu odprosiły się lochy a spadło 20śniegu) co jeszcze robiłem polowałem na stogach w celu ograniczenia populacji lisów z którymi natura nie może sobie już sama poradzić. Ciekawe co te same osoby robiły wiosną siedziały przy grillu ja natomiast zarywałem nocki i pilnowałem upraw rolników. Co robiłem latem? byłem na strzelnicy po co po to żeby spotkać się z kolegami po co jeszcze żeby promować mój region. I tak można wymieniać porami roku miesiącami. Nie życzę sobie żeby mnie nazywać psychopatą czy też mordercą. Nie znacie łowiectwa to wbrew zasadzie że polak zna się na wszystkim nie wypowiadajcie się! A Anonim 1 nie czyta dobrze komentarze napisałem że nie lubi łowiectwa bo nie zna pozostała cześć komentarz nr 3 dot. kom. nr 2 i nie trzeba się zaraz obrażać

Ciekawe co te mądrale siedzące przed komputerem zrobili dla przyrody... odpowiem NIC! Przyjdzie zima siedzą w domu i mają gdzieś ja natomiast w 30cm śniegu zapierdzielałem z workiem na plechach pod paśnik z karmą zakupioną z własnych środków. Ciekawe co te same osoby robiły wczesną wiosną dłubały w nosie przed telewizorem ja natomiast również dokarmiałem zwierzynę (w marcu odprosiły się lochy a spadło 20śniegu) co jeszcze robiłem polowałem na stogach w celu ograniczenia populacji lisów z którymi natura nie może sobie już sama poradzić. Ciekawe co te same osoby robiły wiosną siedziały przy grillu ja natomiast zarywałem nocki i pilnowałem upraw rolników. Co robiłem latem? byłem na strzelnicy po co po to żeby spotkać się z kolegami po co jeszcze żeby promować mój region. I tak można wymieniać porami roku miesiącami. Nie życzę sobie żeby mnie nazywać psychopatą czy też mordercą. Nie znacie łowiectwa to wbrew zasadzie że polak zna się na wszystkim nie wypowiadajcie się! A Anonim 1 nie czyta dobrze komentarze napisałem że nie lubi łowiectwa bo nie zna pozostała cześć komentarz nr 3 dot. kom. nr 2 i nie trzeba się zaraz obrażać

w dniu 17-07-2013 14:33:48 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

ak najlepiej wypowiadać się nie znając się na łowiectwie argumentując tym że zwierzątka są ładne. Owszem strzelanie jest elementem myślistwa ale nie całokształt. Najlepiej jest też narzekać i biadolić na wszystko. Gratulacje dla organizatorów z zawodów, zawodnikom i drużynie z Leszna! Na pohybel narzekaczom ! Cieszcie się że są ludzie reprezentujący nasz region w Polsce, bo prócz hejtowania nic nie reprezentujecie sobą.

ak najlepiej wypowiadać się nie znając się na łowiectwie argumentując tym że zwierzątka są ładne. Owszem strzelanie jest elementem myślistwa ale nie całokształt. Najlepiej jest też narzekać i biadolić na wszystko. Gratulacje dla organizatorów z zawodów, zawodnikom i drużynie z Leszna! Na pohybel narzekaczom ! Cieszcie się że są ludzie reprezentujący nasz region w Polsce, bo prócz hejtowania nic nie reprezentujecie sobą.

w dniu 17-07-2013 21:07:41 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

zabojstwo rytualne jest zakazane ,polowanie na zwierzeta ktore czesto sa ranione a pozniej dobijane jest zgodne z prawem ,hm dziwne

zabojstwo rytualne jest zakazane ,polowanie na zwierzeta ktore czesto sa ranione a pozniej dobijane jest zgodne z prawem ,hm dziwne

w dniu 17-07-2013 21:18:29 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

a bronek pierwsza lufa tego kraju gdzie byl w tym czasie ,tutaj to jajkiem od swoich by nie oberwal

a bronek pierwsza lufa tego kraju gdzie byl w tym czasie ,tutaj to jajkiem od swoich by nie oberwal

w dniu 18-07-2013 01:08:37 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Myśliwi to psychopaci lubiący zabijać .Worek buraków zimą - to wszystko co dają zwierzętom. Zgadzam się z Gentile - to zwyrodnialcy próbujący swoje chore zachowania ubrać w płaszczyk honoru , zasad , pomocy przyrodzie itd. Czym niby promują region ? Zabiciem kilku bezbronnych przerażonych zwierząt? W 21 wieku to wstyd dla regionu , a nie promocja!!!!!

Myśliwi to psychopaci lubiący zabijać .Worek buraków zimą - to wszystko co dają zwierzętom. Zgadzam się z Gentile - to zwyrodnialcy próbujący swoje chore zachowania ubrać w płaszczyk honoru , zasad , pomocy przyrodzie itd. Czym niby promują region ? Zabiciem kilku bezbronnych przerażonych zwierząt? W 21 wieku to wstyd dla regionu , a nie promocja!!!!!

w dniu 18-07-2013 01:17:23 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Nie dokarmiaj zwierząt , ale też , ich nie morduj. Sprawia Ci przyjemność gdy patrzysz w gasnące oczy umierającego zwierzęcia? Jeśli tak to zastanów się czy jesteś psychopatą.

Nie dokarmiaj zwierząt , ale też , ich nie morduj. Sprawia Ci przyjemność gdy patrzysz w gasnące oczy umierającego zwierzęcia? Jeśli tak to zastanów się czy jesteś psychopatą.

w dniu 18-07-2013 01:26:44 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ochrona przyrody przez myśliwych to kit !!!!! Nie promować tych zwyrodnialców w Kościan Net!!!!!!!!!!!!

Ochrona przyrody przez myśliwych to kit !!!!! Nie promować tych zwyrodnialców w Kościan Net!!!!!!!!!!!!

w dniu 18-07-2013 12:08:41 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

do kom 25 rozumiem ze gdybys nie dokarmial w zime zwierzat to by zdechly,to ja ci powiem ze zdechnie ich mniej w zimie z glodu niz wy ich zastrzelicie w skali calego kraju w tym samym czasie .myslistwo to jest tylko hobby podobnie jak akwarystyka z ta roznica ze rybki sa w swoim srodowisku bezpieczne czego nie mozna powiedziec o zwierzetach w lesie

do kom 25 rozumiem ze gdybys nie dokarmial w zime zwierzat to by zdechly,to ja ci powiem ze zdechnie ich mniej w zimie z glodu niz wy ich zastrzelicie w skali calego kraju w tym samym czasie .myslistwo to jest tylko hobby podobnie jak akwarystyka z ta roznica ze rybki sa w swoim srodowisku bezpieczne czego nie mozna powiedziec o zwierzetach w lesie

w dniu 18-07-2013 15:08:46 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

bedac w wojsku bardzo lubilem strzelania ,wyniki mialem naprawde dobre ale jakos nigdy na mysl mi nie przyszlo zebym mogl strzelac do kogos lub nawet do zwierzat ,wiec mozna lubic strzelania bez zabijania i niech taki mysliwy mi nie mowi ze nie jest morderca zwierzat bo jest

bedac w wojsku bardzo lubilem strzelania ,wyniki mialem naprawde dobre ale jakos nigdy na mysl mi nie przyszlo zebym mogl strzelac do kogos lub nawet do zwierzat ,wiec mozna lubic strzelania bez zabijania i niech taki mysliwy mi nie mowi ze nie jest morderca zwierzat bo jest

w dniu 18-07-2013 17:16:49 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

20. Dodane przez Anonim, w dniu - 2013-07-16 10:00:46 (0) Jaka odwaga,jaki honor ? Odwaga i honor są w tedy, gdy staje się do walki z równorzędnym przeciwnikiem w słusznej sprawie. Znów Próbujesz usprawiedliwić radość z zabijania.To od wieków zajęcie dla wybranych - z tym to się zgadzam, tylko przed wiekami na niedźwiedzia,czy wilka chodzono z oszczepem. Teraz karabin z lunetą , a po drugiej stronie zając. Czy to odwaga , honor ? Zastanówmy się od strony psychologicznej nad tą sprawą - jak określić człowieka któremu sprawia przyjemność zabijanie (powtarzam nie chodzą na polowania bo potrzebują mięso,lub ratować przyrodę). Co do rolników - to przy słabych zbiorach lepiej wychodzą na odszkodowaniach (ale to szeroki temat ).

20. Dodane przez Anonim, w dniu - 2013-07-16 10:00:46 (0) Jaka odwaga,jaki honor ? Odwaga i honor są w tedy, gdy staje się do walki z równorzędnym przeciwnikiem w słusznej sprawie. Znów Próbujesz usprawiedliwić radość z zabijania.To od wieków zajęcie dla wybranych - z tym to się zgadzam, tylko przed wiekami na niedźwiedzia,czy wilka chodzono z oszczepem. Teraz karabin z lunetą , a po drugiej stronie zając. Czy to odwaga , honor ? Zastanówmy się od strony psychologicznej nad tą sprawą - jak określić człowieka któremu sprawia przyjemność zabijanie (powtarzam nie chodzą na polowania bo potrzebują mięso,lub ratować przyrodę). Co do rolników - to przy słabych zbiorach lepiej wychodzą na odszkodowaniach (ale to szeroki temat ).

w dniu 19-07-2013 00:32:40 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

psychopaci i zwyrodnialcy

psychopaci i zwyrodnialcy

w dniu 22-07-2013 11:51:19 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

psychopaci to osoby nie znające łowiectwa a wypowiadające się na ten temat. Jedyne co potrafią zrobić to oczerniać inne osoby chowając się przy tym za monitorem Zero rzeczowych, obiektywnych argumentów

psychopaci to osoby nie znające łowiectwa a wypowiadające się na ten temat. Jedyne co potrafią zrobić to oczerniać inne osoby chowając się przy tym za monitorem Zero rzeczowych, obiektywnych argumentów

w dniu 11-10-2013 21:29:23 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

zawsze się zastanawiam jak widząc jakieś zwierzę można chcieć mu odebrać życie - co to by mi dało? moim zdaniem trzeba zakazać polowań,nie można zabijać tylko dla 'przyjemności' z zabijania (patrz polowania na ptaki), przecież nie jest tak że jak nie będą zabijać zwierząt , to będą zabijać ludzi. regulacją stanu zwierzyny zajmą się drapieżniki(wilki, rysie, pumy-teraz prawie juz wytępione jak wiele innych gatunków), ale dla najbardziej zawziętych myśliwych można wprowadzić taki model jak w wędkarstwie 'catch and release' czyli strzał nabojem usypiającym , zdjęcie z "upolowanym" zwierzakiem i z powrotem go do lasu .Strzelby takie już istnieją, nie są wcale drogie przy cenach tradycyjnych sztucerów, a zasięg mają taki jak broń gładkolufowa. nie będziemy pierwsi, bo bodajże Holandia zakazała już polowań, ale pomyślmy ilu zwierzętom ocalimy życie i oszczędzimy cierpień . Z łowieckim pozdrowieniem dla naprawdę kochających przyrodę - Darz Bór

zawsze się zastanawiam jak widząc jakieś zwierzę można chcieć mu odebrać życie - co to by mi dało? moim zdaniem trzeba zakazać polowań,nie można zabijać tylko dla 'przyjemności' z zabijania (patrz polowania na ptaki), przecież nie jest tak że jak nie będą zabijać zwierząt , to będą zabijać ludzi. regulacją stanu zwierzyny zajmą się drapieżniki(wilki, rysie, pumy-teraz prawie juz wytępione jak wiele innych gatunków), ale dla najbardziej zawziętych myśliwych można wprowadzić taki model jak w wędkarstwie 'catch and release' czyli strzał nabojem usypiającym , zdjęcie z "upolowanym" zwierzakiem i z powrotem go do lasu .Strzelby takie już istnieją, nie są wcale drogie przy cenach tradycyjnych sztucerów, a zasięg mają taki jak broń gładkolufowa. nie będziemy pierwsi, bo bodajże Holandia zakazała już polowań, ale pomyślmy ilu zwierzętom ocalimy życie i oszczędzimy cierpień . Z łowieckim pozdrowieniem dla naprawdę kochających przyrodę - Darz Bór

STOP HEJTOWI - PAMIĘTAJ - NIE JESTEŚ ANONIMOWY!
Jeśli zamierzasz kogoś bezpodstawnie pomówić, wiedz, że osobie pokrzywdzonej przysługuje prawo zgłoszenia tego faktu policji, której portal jest zobligowany wydać numer ip Twojego komputera: 3.141.29.162

Internauci piszący komentarze ponoszą za nie pełną odpowiedzialność karną i cywilną. Redakcja zastrzega sobie prawo do ingerowania w treść komentarzy lub ich całkowitego usuwania jeżeli: nie dotyczą one artykułu, są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, naruszają normy prawne lub obyczajowe.

Dodaj komentarz
Powrót do strony głównej
×

Dodaj wydarzenie

Wydarzenie zostanie opublikowane po zatwierdzeniu przez moderatora.

Dane do wiadomości redakcji
plik w formacie jpg, max 5 Mb
Zgłoszenie zostało wysłane - zostanie opublikowane po akceptacji administratora.
UWAGA: W przypadku imprez o charakterze komercyjnym zastrzegamy sobie prawo do publikacji po uzgodnieniu ze zgłaszającym opłaty za promowanie danego wydarzenia.