Wiadomości

02 września 2015

Otwarte Klatki odrzucają ofertę hodowców

Stowarzyszenie Otwarte Klatki odrzuciło ofertę pokrycia kosztów leczenia lisów odebranych z fermy w Kiełczewie, jaką złożył Polski Związek Hodowców Zwierząt Futerkowych.

Polski Związek Hodowców Zwierząt Futerkowych zaoferował Stowarzyszeniu Otwarte Klatki pełne finansowanie opieki medycznej oraz procesu rehabilitacji dla dwóch małych lisów, Jasia i Małgosi, które inspektorzy stowarzyszenia odebrali w połowie sierpnia właścicielowi fermy w Kiełczewie. Przypomnijmy, że zwierzęta odebrano w trybie interwencyjnym w celu udzielenia im natychmiastowej pomocy. Jeden z lisów nie miał jednej, a drugi obu tylnych łap.

- Decyzja o odebraniu lisów z fermy jest dla nas zrozumiała i w pełni ją popieramy. Jako Związek dokonujemy wszelkich starań, aby utrzymanie dobrostanu zwierząt na fermach było zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, a hodowla oparta na wysokich standardach etycznych. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na pokrycie całkowitych kosztów opieki medycznej i rehabilitacji odebranych lisów – informuje w przesłanym do nas piśmie Daniel Chmielewski Prezes Polskiego Związku Hodowców Zwierząt Futerkowych.

Związek negatywnie ocenia postępowanie właściciela fermy w Kiełczewie i podkreśla, że nie jest on członkiem PZHZF. W przesłanym do nas piśmie Związek wyjaśnia, że jego członkowie na podstawie Kodeksu Dobrych Praktyk zobowiązani są spełniać restrykcyjne normy dotyczące żywienia, rozrodu i przeznaczenia odpowiedniej przestrzeni dla zwierząt.

Oferta Polskiego Związku Hodowców Zwierząt Futerkowych została przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki odrzucona.

- PZHZF chciałoby przejąć od nas Jasia i Małgosię oraz płacić za ich leczenie. Brzmi to jak kiepski żart. Oczywiście nie oddamy lisków w ręce organizacji reprezentującej przemysł, który co roku zabija setki tysięcy tych zwierząt. Tymczasem PZHZF nie czekając na naszą odpowiedź, zaczęło rozsyłać informację prasową, w której informują, że lisy przejdą pod ich opiekę – informuje Paweł Rawicki ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki. - Jaś i Małgosia, które zabraliśmy z fermy w Kiełczewie nie są odosobnionym przypadkiem, lecz symbolem tego co się dzieje na wszystkich fermach lisów w Polsce i na całym świecie. Nie da się prowadzić tej hodowli w humanitarny sposób.

Na stronie Stowarzyszenia opublikowano oficjalne stanowisko w tej sprawie. (link

Już głosowałeś!

Zobacz także:


Komentarze (88)

w dniu 02-09-2015 11:24:42 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Bo zadaniem i celem organizacji "otwarte klatki" nie jest współpraca z hodowcami w celu polepszenia standardów, lecz niszczenie każdego kto związany jest z jakimkolwiek rodzajem hodowli zwierząt do celów spożywczych, czy przemysłowych! Z tego typu ludźmi się nie rozmawia, tylko słuch ich niepodważalnych racji! ... a Oni przecież mają zawsze rację!

Bo zadaniem i celem organizacji "otwarte klatki" nie jest współpraca z hodowcami w celu polepszenia standardów, lecz niszczenie każdego kto związany jest z jakimkolwiek rodzajem hodowli zwierząt do celów spożywczych, czy przemysłowych! Z tego typu ludźmi się nie rozmawia, tylko słuch ich niepodważalnych racji! ... a Oni przecież mają zawsze rację!

w dniu 02-09-2015 12:41:25 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Bardzo podoba mi się ostatnie zdanie "Nie da się prowadzić tej hodowli w humanitarny sposób", skoro tak to po co się starać, po co im marmury itp. Niech się cieszą że dostają jeść, a warunki jakiekolwiek są im niepotrzebne, bo i tak idą na futerka. Jest to jedyne zdanie z które popieram z całego tego bełkotu tych gwiazdorków z otwartych klatek.

Bardzo podoba mi się ostatnie zdanie "Nie da się prowadzić tej hodowli w humanitarny sposób", skoro tak to po co się starać, po co im marmury itp. Niech się cieszą że dostają jeść, a warunki jakiekolwiek są im niepotrzebne, bo i tak idą na futerka. Jest to jedyne zdanie z które popieram z całego tego bełkotu tych gwiazdorków z otwartych klatek.

w dniu 02-09-2015 13:41:32 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

piękne lisie.Już oczka nie są takie smutne :) Nie oddawajcie ich, super że istnieją tacy ludzie jak wy ! :) kocham was.

piękne lisie.Już oczka nie są takie smutne :) Nie oddawajcie ich, super że istnieją tacy ludzie jak wy ! :) kocham was.

w dniu 02-09-2015 14:30:49 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Sam nie wiem, skoro jest legalne to co komu do tego. A jeśłi jest paskudne to zakazać.

Sam nie wiem, skoro jest legalne to co komu do tego. A jeśłi jest paskudne to zakazać.

w dniu 02-09-2015 15:55:41 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

kupie futro z lisów tak jak prezesi stowarzyszenia animals i wielu innych zakłamanych instytucji

kupie futro z lisów tak jak prezesi stowarzyszenia animals i wielu innych zakłamanych instytucji

w dniu 02-09-2015 17:49:40 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

patrycja

patrycja

w dniu 02-09-2015 17:52:01 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

kostanska

kostanska

w dniu 02-09-2015 18:39:12 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

oks

oks

w dniu 02-09-2015 20:59:59 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Te otwarte klatki to populiści i tyle.

Te otwarte klatki to populiści i tyle.

w dniu 02-09-2015 22:37:53 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

wg.zamknijcie rzeznie, jedzcie salate, noscie drewniaki, jezdzic rowerami...lub pieszo...zbudujcie szalas i wroccie na drzewo

wg.zamknijcie rzeznie, jedzcie salate, noscie drewniaki, jezdzic rowerami...lub pieszo...zbudujcie szalas i wroccie na drzewo

w dniu 03-09-2015 00:26:37 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

stowarzyszenie Otwarte klatki nie chce pomocy tylko rozglosu w mediach.zeby utrudnic prace czlowiekowi ktory chce cos w zyciu osiagnac ciezka pracom.

stowarzyszenie Otwarte klatki nie chce pomocy tylko rozglosu w mediach.zeby utrudnic prace czlowiekowi ktory chce cos w zyciu osiagnac ciezka pracom.

w dniu 03-09-2015 07:40:36 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Gratuluje inteligencji!

Gratuluje inteligencji!

w dniu 03-09-2015 07:49:59 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dziękuję Wam Otwarte Klatki za ratunek dla tych biednych istot. Ile jeszcze cierpienia jest na fermach lisów, kur, innych zwierząt. Dopóki większość z nas nie zrozumie, że powinniśmy chronić zwierzęta, zamiast krzywdzić, dopóty będziemy jako ludzie produkować okrucieństwo i śmierć dla naszych braci mniejszych. Czytając komentarze na temat działaczy i działaczek otwartych klatek, zastanawiam się co DOBREGO i dla kogo zrobiły osoby oczerniające tych ludzi.

Dziękuję Wam Otwarte Klatki za ratunek dla tych biednych istot. Ile jeszcze cierpienia jest na fermach lisów, kur, innych zwierząt. Dopóki większość z nas nie zrozumie, że powinniśmy chronić zwierzęta, zamiast krzywdzić, dopóty będziemy jako ludzie produkować okrucieństwo i śmierć dla naszych braci mniejszych. Czytając komentarze na temat działaczy i działaczek otwartych klatek, zastanawiam się co DOBREGO i dla kogo zrobiły osoby oczerniające tych ludzi.

w dniu 03-09-2015 07:50:07 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dziękuję Wam Otwarte Klatki za ratunek dla tych biednych istot. Ile jeszcze cierpienia jest na fermach lisów, kur, innych zwierząt. Dopóki większość z nas nie zrozumie, że powinniśmy chronić zwierzęta, zamiast krzywdzić, dopóty będziemy jako ludzie produkować okrucieństwo i śmierć dla naszych braci mniejszych. Czytając komentarze na temat działaczy i działaczek otwartych klatek, zastanawiam się co DOBREGO i dla kogo zrobiły osoby oczerniające tych ludzi.

Dziękuję Wam Otwarte Klatki za ratunek dla tych biednych istot. Ile jeszcze cierpienia jest na fermach lisów, kur, innych zwierząt. Dopóki większość z nas nie zrozumie, że powinniśmy chronić zwierzęta, zamiast krzywdzić, dopóty będziemy jako ludzie produkować okrucieństwo i śmierć dla naszych braci mniejszych. Czytając komentarze na temat działaczy i działaczek otwartych klatek, zastanawiam się co DOBREGO i dla kogo zrobiły osoby oczerniające tych ludzi.

w dniu 03-09-2015 07:50:46 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dziękuję Wam Otwarte Klatki za ratunek dla tych biednych istot. Ile jeszcze cierpienia jest na fermach lisów, kur, innych zwierząt. Dopóki większość z nas nie zrozumie, że powinniśmy chronić zwierzęta, zamiast krzywdzić, dopóty będziemy jako ludzie produkować okrucieństwo i śmierć dla naszych braci mniejszych. Czytając komentarze na temat działaczy i działaczek otwartych klatek, zastanawiam się co DOBREGO i dla kogo zrobiły osoby oczerniające tych ludzi.

Dziękuję Wam Otwarte Klatki za ratunek dla tych biednych istot. Ile jeszcze cierpienia jest na fermach lisów, kur, innych zwierząt. Dopóki większość z nas nie zrozumie, że powinniśmy chronić zwierzęta, zamiast krzywdzić, dopóty będziemy jako ludzie produkować okrucieństwo i śmierć dla naszych braci mniejszych. Czytając komentarze na temat działaczy i działaczek otwartych klatek, zastanawiam się co DOBREGO i dla kogo zrobiły osoby oczerniające tych ludzi.

w dniu 03-09-2015 07:58:12 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Skoro Związek Zdzieraczy Futer ze Zwierząt Futerkowych (czyli stowarzyszenie ludzi trudniących się obdzieraniem zwierząt z futer w celu utrzymania dobrostanu członków Związku Zdzieraczy Futer ze Zwierząt Futerkowych) chce pomóc, to przecież nic prostszego jak opłacić koszty leczenia i rehabilitacji, wspierając odpowiednimi wpłatami konto Otwartych Klatek. Związek Zdzieraczy Futer ze Zwierząt Futerkowych, który chce te lisy wziąć pod swoją opiekę, to trochę tak, jakby firma pogrzebowa zaoferowała, że przejmie pod opiekę dom starców, oczywiście wraz z pensjonariuszami...

Skoro Związek Zdzieraczy Futer ze Zwierząt Futerkowych (czyli stowarzyszenie ludzi trudniących się obdzieraniem zwierząt z futer w celu utrzymania dobrostanu członków Związku Zdzieraczy Futer ze Zwierząt Futerkowych) chce pomóc, to przecież nic prostszego jak opłacić koszty leczenia i rehabilitacji, wspierając odpowiednimi wpłatami konto Otwartych Klatek. Związek Zdzieraczy Futer ze Zwierząt Futerkowych, który chce te lisy wziąć pod swoją opiekę, to trochę tak, jakby firma pogrzebowa zaoferowała, że przejmie pod opiekę dom starców, oczywiście wraz z pensjonariuszami...

w dniu 03-09-2015 07:59:02 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Czapka z głowy! Chylę czoło przed OTWARTYMI KLATKAMI! wspieram i popieram w tym co robią ..... a tym wszystkim frustratom co przeszkadzają na pohybel

Czapka z głowy! Chylę czoło przed OTWARTYMI KLATKAMI! wspieram i popieram w tym co robią ..... a tym wszystkim frustratom co przeszkadzają na pohybel

w dniu 03-09-2015 07:59:41 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Zwiazek Hodowcow zainteresowal sie sprawa tylko dlatego, ze zrobil sie wokol niej szum medialny. Te liski otrzymaly juz pomoc najlepsza jaka mogly. Zwiazek niech lepiej zajmie sie tymi, ktore ciagle cierpia. Tu jest jeszcze duze pole do popisu.Sluszna decyzja Otwartych Klatek.

Zwiazek Hodowcow zainteresowal sie sprawa tylko dlatego, ze zrobil sie wokol niej szum medialny. Te liski otrzymaly juz pomoc najlepsza jaka mogly. Zwiazek niech lepiej zajmie sie tymi, ktore ciagle cierpia. Tu jest jeszcze duze pole do popisu.Sluszna decyzja Otwartych Klatek.

w dniu 03-09-2015 08:00:50 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Wspaniale ,że są takie organizacje jak Otwarte Klatki! Czy wiecie w jakim stanie zostały odebrane lisy? Z oderwanymi łapami... Pomyślcie co musiały czuć te zwierzęta? Jak możecie krytykować ich działalność. To chyba oczywiste , że nie oddadzą lisòw ręce oprawcòw !!!! Brawo , trzymać tak dalej Otwarte Klatki !

Wspaniale ,że są takie organizacje jak Otwarte Klatki! Czy wiecie w jakim stanie zostały odebrane lisy? Z oderwanymi łapami... Pomyślcie co musiały czuć te zwierzęta? Jak możecie krytykować ich działalność. To chyba oczywiste , że nie oddadzą lisòw ręce oprawcòw !!!! Brawo , trzymać tak dalej Otwarte Klatki !

w dniu 03-09-2015 08:04:23 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Nie jestem z otwartych klatek ale nigdy nie kupię żadnego futra. Nie ważne czy zwierzęta są trzymane w dogodnych warunkach czy nie. Śmierć to śmierć. I one to czują, tak jak my. Gdyż jest to instynkt. Myślę, że ci, którzy pragną futra powinni od A do Z przyglądać się powstaniu ich wymarzonego szaliczka czy czapki. Ciekawsze czy potem by tak chętnie je nosili.. ( a tak poza tym, uważam, że osoby kupujące " naturalne" futerko mają bardzo niską inteligencję). Jestem za całkowitym zakazem prowadzenia tego typu hodowli.

Nie jestem z otwartych klatek ale nigdy nie kupię żadnego futra. Nie ważne czy zwierzęta są trzymane w dogodnych warunkach czy nie. Śmierć to śmierć. I one to czują, tak jak my. Gdyż jest to instynkt. Myślę, że ci, którzy pragną futra powinni od A do Z przyglądać się powstaniu ich wymarzonego szaliczka czy czapki. Ciekawsze czy potem by tak chętnie je nosili.. ( a tak poza tym, uważam, że osoby kupujące " naturalne" futerko mają bardzo niską inteligencję). Jestem za całkowitym zakazem prowadzenia tego typu hodowli.

w dniu 03-09-2015 08:09:54 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Zawsze zastanawiałem się, dlaczego wegetarianie preferują torturowanie warzyw niż zwierząt. Jak np. można pokroić żywą marchewkę na żywca i wrzucić ją do wrzątku? To jest dopiero niehumanitarne.

Zawsze zastanawiałem się, dlaczego wegetarianie preferują torturowanie warzyw niż zwierząt. Jak np. można pokroić żywą marchewkę na żywca i wrzucić ją do wrzątku? To jest dopiero niehumanitarne.

w dniu 03-09-2015 08:14:26 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Brawo Otwarte Klatki! Hodowla zwierząt na futra to barbarzyństwo!

Brawo Otwarte Klatki! Hodowla zwierząt na futra to barbarzyństwo!

w dniu 03-09-2015 08:16:42 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Niedługo ludzkość będzie żarła piach, ubrana w futra. XXI wiek, a w Polsce Żydom i Arabom uboje rytualne jako jedyni w Europie fundujemy. Zarzynamy i torturujemy zwierzęta dla pindek systemowych na całym świecie. Niedługo będziemy dzieci na organy sprzedawać, bo to taki "świetny interes" - kompletnie Polacy oszaleli.

Niedługo ludzkość będzie żarła piach, ubrana w futra. XXI wiek, a w Polsce Żydom i Arabom uboje rytualne jako jedyni w Europie fundujemy. Zarzynamy i torturujemy zwierzęta dla pindek systemowych na całym świecie. Niedługo będziemy dzieci na organy sprzedawać, bo to taki "świetny interes" - kompletnie Polacy oszaleli.

w dniu 03-09-2015 08:21:25 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Przeczytałam list otwartych klatek i nigdzie nie znalazłam, że odrzucają ofertę pokrycia kosztów leczenia. Wręcz przeciwnie, jasno piszą, że jeśli PZHZF chce wspomóc działania na rzecz dobrostanu zwierząt, to może zrobić anonimową darowiznę na dowolną z organizacji, które się tym tematem zajmują. Drodzy dziennikarze, nauczcie się czytać ze zrozumieniem.

Przeczytałam list otwartych klatek i nigdzie nie znalazłam, że odrzucają ofertę pokrycia kosztów leczenia. Wręcz przeciwnie, jasno piszą, że jeśli PZHZF chce wspomóc działania na rzecz dobrostanu zwierząt, to może zrobić anonimową darowiznę na dowolną z organizacji, które się tym tematem zajmują. Drodzy dziennikarze, nauczcie się czytać ze zrozumieniem.

w dniu 03-09-2015 08:24:31 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Drogi Związku!!! ,,Niemoralna propozycja,, jaką wystosowaliście do stowarzyszenia , nie tylko rzuca na Was cień oszustów!!! Sprawia , iż śmiem sądzić o chęci wybielenia się i umycia rąk. Co by się zmieniło gdyby PAN X z fermy skąd pochodzą lisy należał do związku ? nic ten fakt by nie zmienił , bo czy członkowie innych związków np Hodowców Koni trzymają konie w dobrych warunkach ? (nie wszyscy oczywiscie) a czy członkowie związków kynologicznych nie rozmnażają zwierząt bez papierów? tak i czy członkowie ,, związku futrzanego ,, tak wzorcowo utrzymują standardy w fermach ? Jeśli tak dlaczego powstają stowarzyszenia , fundacje za którymi idą rzesze ludzi ? Związku zastanów się nad tym , ponieważ jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze!!! Chęć wybielenia się przed ludźmi jest równie obrzydliwa jak cała hodowla zwierząt futerkowych .Wstydzę się że coś takiego odbywa się u mnie w kraju, w kraju który kocham .

Drogi Związku!!! ,,Niemoralna propozycja,, jaką wystosowaliście do stowarzyszenia , nie tylko rzuca na Was cień oszustów!!! Sprawia , iż śmiem sądzić o chęci wybielenia się i umycia rąk. Co by się zmieniło gdyby PAN X z fermy skąd pochodzą lisy należał do związku ? nic ten fakt by nie zmienił , bo czy członkowie innych związków np Hodowców Koni trzymają konie w dobrych warunkach ? (nie wszyscy oczywiscie) a czy członkowie związków kynologicznych nie rozmnażają zwierząt bez papierów? tak i czy członkowie ,, związku futrzanego ,, tak wzorcowo utrzymują standardy w fermach ? Jeśli tak dlaczego powstają stowarzyszenia , fundacje za którymi idą rzesze ludzi ? Związku zastanów się nad tym , ponieważ jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze!!! Chęć wybielenia się przed ludźmi jest równie obrzydliwa jak cała hodowla zwierząt futerkowych .Wstydzę się że coś takiego odbywa się u mnie w kraju, w kraju który kocham .

w dniu 03-09-2015 08:24:35 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

To brzmi jak tani, kiepski żart - Związek chce sobie zrobić dobry PR? Przebija z tego tylko i wyłącznie strach o własną d*** bo "dobrostan zwierząt" w kontekście hodowli, a raczej produkcji, zwierząt futerkowych to jeden wielki oksymoron. Aby prowadzić taką fermę trzeba być istotą pozbawioną empatii w stopniu choćby znikomym, tak więc wszelkie pienia na temat chęci pomocy przyprawiają mnie o mdłości. Chodzi w tym tylko o kasę, żeby zbyt wiele nie wyszło na jaw, a nie o pomoc. Żenada Panowie ze Związku!!!

To brzmi jak tani, kiepski żart - Związek chce sobie zrobić dobry PR? Przebija z tego tylko i wyłącznie strach o własną d*** bo "dobrostan zwierząt" w kontekście hodowli, a raczej produkcji, zwierząt futerkowych to jeden wielki oksymoron. Aby prowadzić taką fermę trzeba być istotą pozbawioną empatii w stopniu choćby znikomym, tak więc wszelkie pienia na temat chęci pomocy przyprawiają mnie o mdłości. Chodzi w tym tylko o kasę, żeby zbyt wiele nie wyszło na jaw, a nie o pomoc. Żenada Panowie ze Związku!!!

w dniu 03-09-2015 08:35:36 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dobrzy ludzie są wśród nas. Brawo "Otwarte Klatki"! Hipokryzja to coś czego nienawidzę. Gdybyście oddali liski,to pomyślałabym że to żart, albo głupi sen ;-) Wszystkiego dobrego dla maluchów i dla wszystkich kochających braci mniejszych. Pamiętajmy, że zmiany powinny zacząć od siebie...

Dobrzy ludzie są wśród nas. Brawo "Otwarte Klatki"! Hipokryzja to coś czego nienawidzę. Gdybyście oddali liski,to pomyślałabym że to żart, albo głupi sen ;-) Wszystkiego dobrego dla maluchów i dla wszystkich kochających braci mniejszych. Pamiętajmy, że zmiany powinny zacząć od siebie...

w dniu 03-09-2015 08:46:26 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Przez hodowle zwierząt cierpią same zwierzęta, ludzie i środowisko. Czas przejrzeć na oczy i skończyć z wyzyskiem, zanim będzie za późno. Brawa dla Stowarzyszenia!

Przez hodowle zwierząt cierpią same zwierzęta, ludzie i środowisko. Czas przejrzeć na oczy i skończyć z wyzyskiem, zanim będzie za późno. Brawa dla Stowarzyszenia!

w dniu 03-09-2015 08:57:07 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Popieram stanowisko stowarzyszenia, zmiany w naszym stosunku do przyrody i istot całkowicie zależnych od nas są konieczne, żeby ruszyć z miejsca, otworzyć umysły i zobaczyć coś więcej niż czubek swojego nosa. Kiedy znoszono niewolnictwo argumenty "przeciw" były podobne. Czasami tylko radykalna postawa może coś zmienić, niestety. A OK nie odrzuciły propozycji przyjęcia "zadośćuczynienia", tylko zaproponowały inną jego formę - anonimowej wpłaty na rzecz leczenia skrzywdzonych przez ciemnogród zwierząt.

Popieram stanowisko stowarzyszenia, zmiany w naszym stosunku do przyrody i istot całkowicie zależnych od nas są konieczne, żeby ruszyć z miejsca, otworzyć umysły i zobaczyć coś więcej niż czubek swojego nosa. Kiedy znoszono niewolnictwo argumenty "przeciw" były podobne. Czasami tylko radykalna postawa może coś zmienić, niestety. A OK nie odrzuciły propozycji przyjęcia "zadośćuczynienia", tylko zaproponowały inną jego formę - anonimowej wpłaty na rzecz leczenia skrzywdzonych przez ciemnogród zwierząt.

w dniu 03-09-2015 09:01:57 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Nie rozumiem, jak można dziwić się temu, co robią Otwarte Klatki. Hodowcy zwierząt futerkowych to ludzie, którzy świadomie decydują się zarabiać na dręczeniu i mordowaniu zwierząt. Jak można uważać mordowanie za świetny sposób na życie? Otwarte Klatki popieram całym sercem i mam nadzieję, że doczekamy świata, w którym ludzie zrozumieją, że nie są tu ani jedyni, ani najważniejsi.

Nie rozumiem, jak można dziwić się temu, co robią Otwarte Klatki. Hodowcy zwierząt futerkowych to ludzie, którzy świadomie decydują się zarabiać na dręczeniu i mordowaniu zwierząt. Jak można uważać mordowanie za świetny sposób na życie? Otwarte Klatki popieram całym sercem i mam nadzieję, że doczekamy świata, w którym ludzie zrozumieją, że nie są tu ani jedyni, ani najważniejsi.

w dniu 03-09-2015 09:09:57 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Masakra kto futra nosi w tych czasach biedne zwierzęta

Masakra kto futra nosi w tych czasach biedne zwierzęta

w dniu 03-09-2015 09:16:20 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Kiedys ludzie mieli futra bo nic innego nie bylo.Teraz jest wszystko i to wstyd i hanba zeby w tych czasach jeszcze hodowle istnialy.Juz dawno powinno sie je wszystkie zamknac.

Kiedys ludzie mieli futra bo nic innego nie bylo.Teraz jest wszystko i to wstyd i hanba zeby w tych czasach jeszcze hodowle istnialy.Juz dawno powinno sie je wszystkie zamknac.

w dniu 03-09-2015 10:01:41 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Brawo dla Otwartych Klatek za niezłomną postawę. Noszenie futer to obciach, a zabijanie i dręczenie zwierząt w imię mody to ewidentny HOLOCAUST.

Brawo dla Otwartych Klatek za niezłomną postawę. Noszenie futer to obciach, a zabijanie i dręczenie zwierząt w imię mody to ewidentny HOLOCAUST.

w dniu 03-09-2015 10:06:31 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

jeśli ktoś myśli, że w porządku jest obdzieranie zwierząt, istot które też chcą żyć, i wg świętego Franciszka są stworzeniem bożym, to jest zwyczajnie złym człowiekiem :(

jeśli ktoś myśli, że w porządku jest obdzieranie zwierząt, istot które też chcą żyć, i wg świętego Franciszka są stworzeniem bożym, to jest zwyczajnie złym człowiekiem :(

w dniu 03-09-2015 10:10:39 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Zabijanie, dręczenie, a często bestialskie obdzieranie jeszcze żywych zwierząt ze skóry jest powodem do wstydu... To ma być biznes? Jakim trzeba być człowiekiem? Ten proceder to nic innego, jak tłuczenie kasy żeby próżne lale mogły założyć na siebie futro żywej istoty... Po drodze jest ból, strach, cierpienie zwierząt, ale kogo to obchodzi, skoro KASA, KASA, KASA przesłania wszystko...

Zabijanie, dręczenie, a często bestialskie obdzieranie jeszcze żywych zwierząt ze skóry jest powodem do wstydu... To ma być biznes? Jakim trzeba być człowiekiem? Ten proceder to nic innego, jak tłuczenie kasy żeby próżne lale mogły założyć na siebie futro żywej istoty... Po drodze jest ból, strach, cierpienie zwierząt, ale kogo to obchodzi, skoro KASA, KASA, KASA przesłania wszystko...

w dniu 03-09-2015 10:17:09 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Otwarte klatki - bardzo dobra decyzja! Oddanie lisków znów pod skrzydła osób parających się hodowaniem futer byłoby po prostu obłudą. Do tych, którzy krytykują - już sama nazwa tej organizacji wskazuje, że walczą oni o otwarcie klatek i uwolnienie zwierząt, takich jak np futerkowe z hodowli, gdzie są po prostu wyzyskiwane i pozbawione jakichkolwiek praw... Uchodźcy są u nas lepiej traktowani i mają więcej przywilejów... Trzymam kciuki za Jasia i Małgosię i mam nadzieję, że wszystkie Baby Jagi, które są właścicielami już pracują na takich przybytkach o zerowej moralności zostaną kiedyś ukarani przez los.

Otwarte klatki - bardzo dobra decyzja! Oddanie lisków znów pod skrzydła osób parających się hodowaniem futer byłoby po prostu obłudą. Do tych, którzy krytykują - już sama nazwa tej organizacji wskazuje, że walczą oni o otwarcie klatek i uwolnienie zwierząt, takich jak np futerkowe z hodowli, gdzie są po prostu wyzyskiwane i pozbawione jakichkolwiek praw... Uchodźcy są u nas lepiej traktowani i mają więcej przywilejów... Trzymam kciuki za Jasia i Małgosię i mam nadzieję, że wszystkie Baby Jagi, które są właścicielami już pracują na takich przybytkach o zerowej moralności zostaną kiedyś ukarani przez los.

w dniu 03-09-2015 10:17:40 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Przykre jest to , ze nagle teraz walczycie by oddac lisy gdy maja sie coraz lepiej. Czemu nie zwrociliscie uwagi gdy byly w klatce. One juz maja wystarczajaca pomoc . Moze zamiast ich wezcie w opieke inne bez oka ucha czy jeszcze innej czesci ciala. Przykre jest to , ze jeszcze istnieja takie fermy i organizacje ktore nic nie robia by zwierzeta przed smiercia mialy choc troche lepiej czyli normalnie dostawaly jesc czy pic. Bo to nazywam troche lepszym zyciem . To co powinno byc norma. Nie mieszkam juz w Polsce a w kraju w ktorym jest to zakazane. Kazdy tu szanuje zwierzeta i nie ma choc jednego bezdomnego psa. Przykro mi , ze moj kraj jest tak bezduszny i bez milosci . Dziekuje , ze istnieja takie organizacje jak otwarte klatki i inne. Daja nadzieje , ze swiat moze stac sie lepszy. A wy zamiast tak na leczenie tych lisow wezcie w opieke inne , znajdziecie ich pelno w klatkach . A nie chcecie teraz pokazac jacy jestescie dobrzy .

Przykre jest to , ze nagle teraz walczycie by oddac lisy gdy maja sie coraz lepiej. Czemu nie zwrociliscie uwagi gdy byly w klatce. One juz maja wystarczajaca pomoc . Moze zamiast ich wezcie w opieke inne bez oka ucha czy jeszcze innej czesci ciala. Przykre jest to , ze jeszcze istnieja takie fermy i organizacje ktore nic nie robia by zwierzeta przed smiercia mialy choc troche lepiej czyli normalnie dostawaly jesc czy pic. Bo to nazywam troche lepszym zyciem . To co powinno byc norma. Nie mieszkam juz w Polsce a w kraju w ktorym jest to zakazane. Kazdy tu szanuje zwierzeta i nie ma choc jednego bezdomnego psa. Przykro mi , ze moj kraj jest tak bezduszny i bez milosci . Dziekuje , ze istnieja takie organizacje jak otwarte klatki i inne. Daja nadzieje , ze swiat moze stac sie lepszy. A wy zamiast tak na leczenie tych lisow wezcie w opieke inne , znajdziecie ich pelno w klatkach . A nie chcecie teraz pokazac jacy jestescie dobrzy .

w dniu 03-09-2015 10:21:05 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Co za puste słowa! "dokonujemy wszelkich starań, aby utrzymanie dobrostanu zwierząt na fermach było zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, a hodowla oparta na wysokich standardach etycznych". Hodowla oparta na standardach etycznych? Przecież takie coś w ogóle nie istnieje! Etyka nie pozwala na dręczenie zwierząt do zwykłej przyjemności bogatych cwelów, którzy w ogóle mają odwagę i nie brzydzą się założyć na siebie wytworu przemysłu futerkowego...

Co za puste słowa! "dokonujemy wszelkich starań, aby utrzymanie dobrostanu zwierząt na fermach było zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, a hodowla oparta na wysokich standardach etycznych". Hodowla oparta na standardach etycznych? Przecież takie coś w ogóle nie istnieje! Etyka nie pozwala na dręczenie zwierząt do zwykłej przyjemności bogatych cwelów, którzy w ogóle mają odwagę i nie brzydzą się założyć na siebie wytworu przemysłu futerkowego...

w dniu 03-09-2015 10:50:28 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Nie jem mięsa prawie całe zycie. .nie noszę skór. ..futer itp.. nie siedzę na drzewie.. i nie umarłam mlodo! Można! Tylko trzeba chcieć. I tak! Czuje się lepsza!

Nie jem mięsa prawie całe zycie. .nie noszę skór. ..futer itp.. nie siedzę na drzewie.. i nie umarłam mlodo! Można! Tylko trzeba chcieć. I tak! Czuje się lepsza!

w dniu 03-09-2015 10:56:13 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ludzie robią wszystko dla kasy, nawet udają że nie widzą okrucieństwa i cierpienia zwierząt. pewnie większość komentująca na korzyść stowarzyszenie hodowców, to pracownicy tego obozu zagłady. Ludzie, przejrzyjcie na oczy, świat nie opiera się na kasie. A Otwarte Klatki to nie populiści, tylko działacze, którzy pokazują że można inaczej, uświadamiają ciemne masy i robią masę dobrej roboty ratując zwierzęta i walcząc o poprawę ich dobrostanu. A noszenie futra przez człowieka w obecnych czasach to wyraz zepsucia. Brawo Otwarte Klatki.

Ludzie robią wszystko dla kasy, nawet udają że nie widzą okrucieństwa i cierpienia zwierząt. pewnie większość komentująca na korzyść stowarzyszenie hodowców, to pracownicy tego obozu zagłady. Ludzie, przejrzyjcie na oczy, świat nie opiera się na kasie. A Otwarte Klatki to nie populiści, tylko działacze, którzy pokazują że można inaczej, uświadamiają ciemne masy i robią masę dobrej roboty ratując zwierzęta i walcząc o poprawę ich dobrostanu. A noszenie futra przez człowieka w obecnych czasach to wyraz zepsucia. Brawo Otwarte Klatki.

w dniu 03-09-2015 11:12:17 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

po co zadawać niewyobrażalne cierpienie zwierzętom? w futrach to chodzili jaskiniowcy. teraz mamy XXI wiek.

po co zadawać niewyobrażalne cierpienie zwierzętom? w futrach to chodzili jaskiniowcy. teraz mamy XXI wiek.

w dniu 03-09-2015 12:55:42 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Brawo Otwarte Klatki :)

Brawo Otwarte Klatki :)

w dniu 03-09-2015 13:36:50 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

"Jako Związek dokonujemy wszelkich starań, aby utrzymanie dobrostanu zwierząt na fermach było zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, a hodowla oparta na wysokich standardach etycznych." W JAKI SPOSÓB??????????

"Jako Związek dokonujemy wszelkich starań, aby utrzymanie dobrostanu zwierząt na fermach było zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, a hodowla oparta na wysokich standardach etycznych." W JAKI SPOSÓB??????????

w dniu 03-09-2015 14:12:39 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Żenada dla PZHZF, powinni siedzieć cicho i sie wstydzić. Bardzo się cieszę, że są tacy ludzie jak z Otwartych Klatek, którym zależy na innych a nie widzą tylko czubek własnego nosa!!! W dzisiejszych czasach ludzie na wszystkim zarabiają a inni głupcy to kupują...

Żenada dla PZHZF, powinni siedzieć cicho i sie wstydzić. Bardzo się cieszę, że są tacy ludzie jak z Otwartych Klatek, którym zależy na innych a nie widzą tylko czubek własnego nosa!!! W dzisiejszych czasach ludzie na wszystkim zarabiają a inni głupcy to kupują...

w dniu 03-09-2015 14:18:36 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Przecież futra są niemodne...

Przecież futra są niemodne...

w dniu 03-09-2015 15:46:39 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Brawo Otwarte Klatki!!! Oby więcej ludzi miało "jaja" i robiło to co Wy!!!

Brawo Otwarte Klatki!!! Oby więcej ludzi miało "jaja" i robiło to co Wy!!!

w dniu 03-09-2015 16:54:49 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

"Gdy zetniecie ostatnie drzewo i zatrujecie ostatnia rzeke, przekonacie sie, ze nie mozecie jesc banknotow" Szef Cree

"Gdy zetniecie ostatnie drzewo i zatrujecie ostatnia rzeke, przekonacie sie, ze nie mozecie jesc banknotow" Szef Cree

w dniu 03-09-2015 17:24:07 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ciekawe czy hodowcy chcą poprawić sobie samopoczucie czy po prostu zaczynają zdawać sobie sprawę, że dzięki stowarzyszeniom takim jak Otwarte Klatki mogą stracić pracę?

Ciekawe czy hodowcy chcą poprawić sobie samopoczucie czy po prostu zaczynają zdawać sobie sprawę, że dzięki stowarzyszeniom takim jak Otwarte Klatki mogą stracić pracę?

w dniu 03-09-2015 20:36:08 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Widać, że negatywne komentarze pisane są przez tego samego ignoranta intelektualnego. Człowieku w cudzysłowie.. możesz zmieniać nicki ale tego samego bełkotu nigdy się nie pozbędziesz. Prawo w Polsce musi zostać zmienione, aby żadna kreatura nie dorabiała się kosztem niewinnych istnień!

Widać, że negatywne komentarze pisane są przez tego samego ignoranta intelektualnego. Człowieku w cudzysłowie.. możesz zmieniać nicki ale tego samego bełkotu nigdy się nie pozbędziesz. Prawo w Polsce musi zostać zmienione, aby żadna kreatura nie dorabiała się kosztem niewinnych istnień!

w dniu 03-09-2015 21:16:17 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Decyzja Otwartych Klatek całkowicie zrozumiała. Trzymam bardzo kciuki - moim marzeniem jest kraj, w którym w ziemię nie wsiąka krew zwierząt pomordowanych tylko dla ich futra. Futro jest bezsensownym wyznacznikiem próżności i snobizmu. Osoby, które stać na futro, nie pracują na zewnątrz zimą po kilkanaście godzin (a nawet gdyby, to są już świetne i nowoczesne materiały, które zapewnią ciepło), tylko podróżują samochodem/pociągiem z ogrzewaniem. TAK dla Otwartych Klatek!

Decyzja Otwartych Klatek całkowicie zrozumiała. Trzymam bardzo kciuki - moim marzeniem jest kraj, w którym w ziemię nie wsiąka krew zwierząt pomordowanych tylko dla ich futra. Futro jest bezsensownym wyznacznikiem próżności i snobizmu. Osoby, które stać na futro, nie pracują na zewnątrz zimą po kilkanaście godzin (a nawet gdyby, to są już świetne i nowoczesne materiały, które zapewnią ciepło), tylko podróżują samochodem/pociągiem z ogrzewaniem. TAK dla Otwartych Klatek!

w dniu 04-09-2015 00:58:30 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Wielki szacunek dla ludzi ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki!Jesteście wielcy! A ludziom popierającym przemysł futrzarski współczuję-kiedyś ktoś was za to rozliczy!

Wielki szacunek dla ludzi ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki!Jesteście wielcy! A ludziom popierającym przemysł futrzarski współczuję-kiedyś ktoś was za to rozliczy!

w dniu 04-09-2015 01:18:33 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Boże święty kto w dzisiejszych czasach nosi jeszcze futra?? stare baby do kościoła ? i raz di roku na wszystkich świętych na cmentarz ? popieram pomysł zamykania i zakazu takich hodowli obdzieranie zwierząt ze skory było potrzebne jaskiniowcom nie cywilizowanym ludziom!!no chyba ze ktoś brak intelektu i wykształcenia musi sobie nadrobić wyglądem by zaimponować ale uwaga to działa tylko na innych powtarzam tylko na innych bezmózgowców z plemienia!!!!!!

Boże święty kto w dzisiejszych czasach nosi jeszcze futra?? stare baby do kościoła ? i raz di roku na wszystkich świętych na cmentarz ? popieram pomysł zamykania i zakazu takich hodowli obdzieranie zwierząt ze skory było potrzebne jaskiniowcom nie cywilizowanym ludziom!!no chyba ze ktoś brak intelektu i wykształcenia musi sobie nadrobić wyglądem by zaimponować ale uwaga to działa tylko na innych powtarzam tylko na innych bezmózgowców z plemienia!!!!!!

w dniu 04-09-2015 08:02:43 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

w futrach chodziło się i chodzi do dzisiaj !!! tak było jest i bedzie !!! a zwierzęta są od tego by służyć człowiekowi tak jest nawet w Starym Testamencie

w futrach chodziło się i chodzi do dzisiaj !!! tak było jest i bedzie !!! a zwierzęta są od tego by służyć człowiekowi tak jest nawet w Starym Testamencie

w dniu 06-09-2015 22:44:45 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Brawo Otwarte klatki - wokół Kościana jest więcej takich hodowli, tylko są zamknięte i rzadko kto z nas zdaje sobie sprawę w jakich dramatycznych warunkach one żyją. Proponuje aby hodowcy lisów zaczęli żyć w sposób humanitarny także w klatach. Skoro twierdzą że ten sposób utrzymywania jest humanitarny (czyli ludzki) to sami przecież tez mogą żyć w takich warunkach!

Brawo Otwarte klatki - wokół Kościana jest więcej takich hodowli, tylko są zamknięte i rzadko kto z nas zdaje sobie sprawę w jakich dramatycznych warunkach one żyją. Proponuje aby hodowcy lisów zaczęli żyć w sposób humanitarny także w klatach. Skoro twierdzą że ten sposób utrzymywania jest humanitarny (czyli ludzki) to sami przecież tez mogą żyć w takich warunkach!

STOP HEJTOWI - PAMIĘTAJ - NIE JESTEŚ ANONIMOWY!
Jeśli zamierzasz kogoś bezpodstawnie pomówić, wiedz, że osobie pokrzywdzonej przysługuje prawo zgłoszenia tego faktu policji, której portal jest zobligowany wydać numer ip Twojego komputera: 3.141.29.162

Internauci piszący komentarze ponoszą za nie pełną odpowiedzialność karną i cywilną. Redakcja zastrzega sobie prawo do ingerowania w treść komentarzy lub ich całkowitego usuwania jeżeli: nie dotyczą one artykułu, są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, naruszają normy prawne lub obyczajowe.

Dodaj komentarz
Powrót do strony głównej
×

Dodaj wydarzenie

Wydarzenie zostanie opublikowane po zatwierdzeniu przez moderatora.

Dane do wiadomości redakcji
plik w formacie jpg, max 5 Mb
Zgłoszenie zostało wysłane - zostanie opublikowane po akceptacji administratora.
UWAGA: W przypadku imprez o charakterze komercyjnym zastrzegamy sobie prawo do publikacji po uzgodnieniu ze zgłaszającym opłaty za promowanie danego wydarzenia.