Wiadomości

2009-02-18

Pomyłka bez naruszenia prawa

Sąd Okręgowy w Poznaniu zakończył badanie mające stwierdzić, czy Sąd Rejonowy w Kościanie nie naruszył procedur wypuszczając w grudniu na wolność skazanego - wówczas nieprawomocnym - wyrokiem Jana Sz, który po opuszczeniu aresztu zabił dwie osoby i popełnił samobójstwo

- Stwierdzono, że sędzia popełniła błąd przy ocenie stanu faktycznego, który spowodował to, że uchyliła środek zapobiegawczy. Nie stwierdzono natomiast, by dopuściła się obrazy przepisów prawa. Jedynie rażąca i oczywista obraza przepisów prawa, a nie błędne ustalenie stanu faktycznego, prowadzą do odpowiedzialności dyscyplinarnej – wyjaśnił stacji TVN 24 rzecznik prasowy Sądu Okręgowego w Poznaniu Jarema Sawiński.

Jan Sz. został skazany w grudniu ubiegłego roku na karę trzech lat pozbawienie wolności za gwałt na żonie. Ogłaszając wyrok Sąd Rejonowy w Kościanie zwolnił skazanego z aresztu do czasu uprawomocnienia się wyroku. Zażalenie od tej decyzji wniosła poszkodowana i Sąd Okręgowy w Poznaniu przywrócił areszt. Wydano nakaz ponownego zatrzymania, lecz Jan Sz. stał się dla policji nieuchwytny. Śledczy podejrzewają, że to Jan Sz. 1 lutego zabił w Machcinie swoją byłą szwagierkę i jej partnera.
W niedzielę, 8 lutego, po tygodniowej obławie wpadł w ręce policji we wsi Nowe Szczepankowo. Otoczony przez policję strzelił sobie w głowę. Zmarł po czterech dniach w szpitalu.

- Sędzia zwalniając Jana Sz. z tymczasowego aresztu nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie prawa - powiedział Radiu Merkury wiceprezes sądu okręgowego w Poznaniu - Henryk Komisarski. - Naruszenie prawa miałoby miejsce, gdyby przepis o tymczasowym areszcie był obowiązkowy a nie fakultatywny.

Trwają jeszcze kontrole i postępowania mające wyjaśnić, czy prokuratura i policja nie popełniły błędów.

Prokuratura Okręgowa w Poznaniu ustalała, dlaczego prokurator prowadzący sprawę Jana Sz. nie odwołał się od decyzji sądu o wypuszczeniu go na wolność.

Natomiast wielkopolski komendant policji polecił wyjaśnić, czy prawidłowo prowadzono poszukiwania Jana Sz. i czy funkcjonariusze odpowiednio reagowali na informacje mogące pomóc w jego ujęciu.

Już głosowałeś!

Zobacz także:


Komentarze (34)

w dniu 18-02-2009 11:48:15 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Jaka pomyłka kochaniiii.....Kościanski SĄD to fajna sprawa ,umie karać tylko niewinnych....!!!!!!!!! Brawo dla PANI SĘDZIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!! ŻAŁOSNE.

Jaka pomyłka kochaniiii.....Kościanski SĄD to fajna sprawa ,umie karać tylko niewinnych....!!!!!!!!! Brawo dla PANI SĘDZIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!! ŻAŁOSNE.

w dniu 18-02-2009 12:36:37 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

LEPIEJ BY PREZES SĄDU OKRĘGOWEGO W POZNANIU PRZYJŻAŁ SIĘ PRACY KOŚCIAŃSKIEGO SĄDU I PRACY PROKURATURY. PRYWATA I NIC WIĘCEJ.NIE MA INNEGO WYJŚCIA JAK SPROWADZIĆ TELEWIZJĘ WTEDY NIEKTÓRYM SIĘ OCZKA OTWORZĄ.

LEPIEJ BY PREZES SĄDU OKRĘGOWEGO W POZNANIU PRZYJŻAŁ SIĘ PRACY KOŚCIAŃSKIEGO SĄDU I PRACY PROKURATURY. PRYWATA I NIC WIĘCEJ.NIE MA INNEGO WYJŚCIA JAK SPROWADZIĆ TELEWIZJĘ WTEDY NIEKTÓRYM SIĘ OCZKA OTWORZĄ.

w dniu 18-02-2009 13:25:31 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

śmiechu warte !!! najlepiej karac za niewinnośc !!!

śmiechu warte !!! najlepiej karac za niewinnośc !!!

w dniu 18-02-2009 13:47:28 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Oburzenie rozumiem, ale brak refleksji i poziom językowy nie czynią tych uwag wiarygodnymi

Oburzenie rozumiem, ale brak refleksji i poziom językowy nie czynią tych uwag wiarygodnymi

w dniu 18-02-2009 17:55:15 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Wszyscy mądrzy po fakcie, gdy już wiedzą że facetowi odbiło. Tylko jest jeszcze druga strna medalu. W naszym kraju siedzi się w areszcie latami - bez wyroku. Po tej tragedii pewnie będzie się siedziało jeszcze dłużej

Wszyscy mądrzy po fakcie, gdy już wiedzą że facetowi odbiło. Tylko jest jeszcze druga strna medalu. W naszym kraju siedzi się w areszcie latami - bez wyroku. Po tej tragedii pewnie będzie się siedziało jeszcze dłużej

w dniu 18-02-2009 18:30:53 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Do kom 5 .Pisz na temat !!!!!!!!!!!! nikt tu nie pisze ze komuś odbiło !!!!!!!!!!!!! Kto ma iść do aresztu ? Chyba ty do psychiatry ......

Do kom 5 .Pisz na temat !!!!!!!!!!!! nikt tu nie pisze ze komuś odbiło !!!!!!!!!!!!! Kto ma iść do aresztu ? Chyba ty do psychiatry ......

w dniu 18-02-2009 20:52:20 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Przecież gość pisał na temat. Tematem jest stosowanie tymczasowego aresztu i odpowiedzialności sędziego za zwalnianie z aresztu. W tym przzypadku wszyscy będą walić w sędziego, bo gość po wyjściu okazał się świrem. Może nie powinien wyjść - ja nie wiem, bo nie znam akt i opinii biegłych. Komentarz nr 5 dotyczył tego, że dla świętego spokoju sądy będą teraz jeszcze bardziej przedłużać areszty. Jeśłi dotyczy to bandytów to dla nas dobrze, ale niestety aresztowanych jest tez sporo niewinnych - a dzieje się tak bo prokuratura jest do d***. Zresztą to temat sam w sobie i szkoda o niem dyskutować w kontekście tragedii z Machcina.

Przecież gość pisał na temat. Tematem jest stosowanie tymczasowego aresztu i odpowiedzialności sędziego za zwalnianie z aresztu. W tym przzypadku wszyscy będą walić w sędziego, bo gość po wyjściu okazał się świrem. Może nie powinien wyjść - ja nie wiem, bo nie znam akt i opinii biegłych. Komentarz nr 5 dotyczył tego, że dla świętego spokoju sądy będą teraz jeszcze bardziej przedłużać areszty. Jeśłi dotyczy to bandytów to dla nas dobrze, ale niestety aresztowanych jest tez sporo niewinnych - a dzieje się tak bo prokuratura jest do d***. Zresztą to temat sam w sobie i szkoda o niem dyskutować w kontekście tragedii z Machcina.

w dniu 18-02-2009 21:04:54 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

ja rozumiem wszystkie dylematy, ale ludzie chcą po prostu być bezpieczni i już! Chcą zamykania bandytów i skutecznej policji.

ja rozumiem wszystkie dylematy, ale ludzie chcą po prostu być bezpieczni i już! Chcą zamykania bandytów i skutecznej policji.

w dniu 18-02-2009 23:00:47 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Jest wyjątkowo ślepa ....................

Jest wyjątkowo ślepa ....................

w dniu 18-02-2009 23:46:00 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Skazany, wypuszczony zabuł 2 ludzi ! mało ? :(

Skazany, wypuszczony zabuł 2 ludzi ! mało ? :(

w dniu 19-02-2009 00:01:35 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Za co ma być ukarany? Za to że później gośc kogos zabił?

Za co ma być ukarany? Za to że później gośc kogos zabił?

w dniu 19-02-2009 00:03:46 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Wypuszczanie gościa do uprawomocnieni się wyroku wydaje się głupie - to fakt, ale karalne nie jest. Nie znam szczegółów, ale chyba wszyscy uczestnicy są dożywotnio ukarani w psychice

Wypuszczanie gościa do uprawomocnieni się wyroku wydaje się głupie - to fakt, ale karalne nie jest. Nie znam szczegółów, ale chyba wszyscy uczestnicy są dożywotnio ukarani w psychice

w dniu 19-02-2009 02:14:41 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Sąd ma w trąbie ile czasu niewinnie aresztowany siedzi w areszcie i ilu winnych chodzi po mieście.Dla nich liczą się statystyki ich rzekomej ciężkiej pracy i tzw. wielkiej odpowiedzialności za marną pensję na którą ty musisz chapać cały kwartał albo i dłużej

Sąd ma w trąbie ile czasu niewinnie aresztowany siedzi w areszcie i ilu winnych chodzi po mieście.Dla nich liczą się statystyki ich rzekomej ciężkiej pracy i tzw. wielkiej odpowiedzialności za marną pensję na którą ty musisz chapać cały kwartał albo i dłużej

w dniu 19-02-2009 13:11:52 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Jesteś jednym z sędziów że wiesz? Moim zdaniem zmiany wymaga prawo

Jesteś jednym z sędziów że wiesz? Moim zdaniem zmiany wymaga prawo

w dniu 19-02-2009 15:35:58 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Można się było tego spodziewać.Potwierdza się, że w naszym kraju są pewne uprzywilejowane grupy zawodowe, które nigdy za swoje błędy nie ponoszą odpowiedzialności należą do nich lekarze i właśnie sędziowie Niech by tylko błąd popełnił dajmy na to nauczyciel....wtedy od dnia zostałby zwolniony...ale cóż taki kraj....

Można się było tego spodziewać.Potwierdza się, że w naszym kraju są pewne uprzywilejowane grupy zawodowe, które nigdy za swoje błędy nie ponoszą odpowiedzialności należą do nich lekarze i właśnie sędziowie Niech by tylko błąd popełnił dajmy na to nauczyciel....wtedy od dnia zostałby zwolniony...ale cóż taki kraj....

w dniu 19-02-2009 16:05:13 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Nauczyciel? To też święte krowy nie do usunięcia. Nie da się naprawić szkół bez zniesienia karty nauczyciela. jednak trudno karać sędziów za bładne rozpoznanie dowodów - nie ma takiej opcji w żadnym kraju! Gdyby była, to nie byłoby sędziów. Dlatego są dwie instancje, aby chronić się przed błedami ludzi.

Nauczyciel? To też święte krowy nie do usunięcia. Nie da się naprawić szkół bez zniesienia karty nauczyciela. jednak trudno karać sędziów za bładne rozpoznanie dowodów - nie ma takiej opcji w żadnym kraju! Gdyby była, to nie byłoby sędziów. Dlatego są dwie instancje, aby chronić się przed błedami ludzi.

w dniu 19-02-2009 18:17:34 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

;( przykre dla krewnych i dla sądu.

;( przykre dla krewnych i dla sądu.

w dniu 19-02-2009 19:32:44 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dla rodzin poszkodowanych to niewątpliwie przykre ,stracili swoich bliskich -a sąd co stracił ??? Taką pracę każdy chciałby mieć że mógłby popełniać błędy i nie ponosić za to żadnej odpowiedzialności ,no co może nieprawda !!!!!

Dla rodzin poszkodowanych to niewątpliwie przykre ,stracili swoich bliskich -a sąd co stracił ??? Taką pracę każdy chciałby mieć że mógłby popełniać błędy i nie ponosić za to żadnej odpowiedzialności ,no co może nieprawda !!!!!

w dniu 19-02-2009 19:47:55 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Prawo u nas jest dla biednych i "głupich " w sensie nie znających sie na prawie. Nikt nie ponosi winy za zle podjętą decyzje z budżetowki bo za ich będy placimy MY podatnicy. Np. Urzednik wyda zła decyzję petent sie odwoluje i co... kto placi przy przegranej .... budżet. Tak jak za lekarza placi szpital czyli MY podatnicy no i za sedziego kto... sAD czyli my podatnicy i jeszcze można poruszyc pielegniarke tez ona ma wine ala płacimy My itd itp acha jeszcze policja i tp itp BUDZETOWKA TO SWIETE .... i za to mają te słynne 13 ( tylko ONi bo zaden prywaciarz 13 ani jubileuszowek nie placi niestety)td itp bony na swieta - dac takiego jednego i drugiego do prywaciarza na miesiąc i mu sie odechce narzekac. no bo oni jeszcze ciągle narzekają ze taka niby krzywde mają ( to z tego dobrobytu)

Prawo u nas jest dla biednych i "głupich " w sensie nie znających sie na prawie. Nikt nie ponosi winy za zle podjętą decyzje z budżetowki bo za ich będy placimy MY podatnicy. Np. Urzednik wyda zła decyzję petent sie odwoluje i co... kto placi przy przegranej .... budżet. Tak jak za lekarza placi szpital czyli MY podatnicy no i za sedziego kto... sAD czyli my podatnicy i jeszcze można poruszyc pielegniarke tez ona ma wine ala płacimy My itd itp acha jeszcze policja i tp itp BUDZETOWKA TO SWIETE .... i za to mają te słynne 13 ( tylko ONi bo zaden prywaciarz 13 ani jubileuszowek nie placi niestety)td itp bony na swieta - dac takiego jednego i drugiego do prywaciarza na miesiąc i mu sie odechce narzekac. no bo oni jeszcze ciągle narzekają ze taka niby krzywde mają ( to z tego dobrobytu)

w dniu 19-02-2009 19:55:27 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

jeszcze zapomnialam poruszyc sprawe winy policji. Dzisiaj czytalam gdzieś w lokalnej prasie ze byc moze winna jest POLICJA ze nie szukala Jana SZ. i nie doprowadziła go po tym jak uprawomocnil się wyrok najjasniejszego sądu. A ja pytam kto go wypuścił - jak juz go mieli to trzeba było zatrzymac na poczet kary chociażby dochodze do wniosku ze jednak na policję nie na darmo mowią PSY bo oni szukają ... znajdują SAD wypuszca lub PROKURATOR a i co POLICJA znowu szuka i jak nie znajdzie to ponosi wine za le podjętą decyzje tych powyzej. BO KRUK KRUKOWI OKA NIE WYKOLE I sedzia drugiemyu sedziemy krzywdy nie pozwoli zrobic ani prokurator prokuratorowi ale za to znajdą jakiegoś Bogu ducha winnego policjanta ktory za wzystkie błedy beknie no bo ktos musi byc kozlem ofiarnym..... SLOW BRAK

jeszcze zapomnialam poruszyc sprawe winy policji. Dzisiaj czytalam gdzieś w lokalnej prasie ze byc moze winna jest POLICJA ze nie szukala Jana SZ. i nie doprowadziła go po tym jak uprawomocnil się wyrok najjasniejszego sądu. A ja pytam kto go wypuścił - jak juz go mieli to trzeba było zatrzymac na poczet kary chociażby dochodze do wniosku ze jednak na policję nie na darmo mowią PSY bo oni szukają ... znajdują SAD wypuszca lub PROKURATOR a i co POLICJA znowu szuka i jak nie znajdzie to ponosi wine za le podjętą decyzje tych powyzej. BO KRUK KRUKOWI OKA NIE WYKOLE I sedzia drugiemyu sedziemy krzywdy nie pozwoli zrobic ani prokurator prokuratorowi ale za to znajdą jakiegoś Bogu ducha winnego policjanta ktory za wzystkie błedy beknie no bo ktos musi byc kozlem ofiarnym..... SLOW BRAK

w dniu 20-02-2009 00:15:32 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ciekawi mnie co czuła by sędzina gdyby rodzina Jana Sz.na jego nagrobku wygrawerowała napis "Jan tu dziś spoczywa bo sędzina ...taka i taka...zadecydowała tak i tak.."

Ciekawi mnie co czuła by sędzina gdyby rodzina Jana Sz.na jego nagrobku wygrawerowała napis "Jan tu dziś spoczywa bo sędzina ...taka i taka...zadecydowała tak i tak.."

w dniu 20-02-2009 15:16:24 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Jeśli magazynierowi inwentaryzacja wykaże niedobór w magazynie , to gość płaci i nie usprawiedliwia fakt że się pomylił przy przyjęciu , lub wydaniu towaru z magazynu . W skrajnych przypadkach idzie do pierdla.W w budżetówce za nic się nie odpowiada.Urzędnik za decyzje , nauczyciel - wyniki nauczania .itd.

Jeśli magazynierowi inwentaryzacja wykaże niedobór w magazynie , to gość płaci i nie usprawiedliwia fakt że się pomylił przy przyjęciu , lub wydaniu towaru z magazynu . W skrajnych przypadkach idzie do pierdla.W w budżetówce za nic się nie odpowiada.Urzędnik za decyzje , nauczyciel - wyniki nauczania .itd.

w dniu 20-02-2009 20:39:32 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Przecież o ile dobrze słyszałem, to sędzia odrzucił dowód ze śledztwa o terroryzowaniu powódki przez oskarżonego bronią.A Jan SZ. miał niezły arsenał. Dlaczego ? , mimo, że posiadanie nielegalne broni jest przestępstwem pozyskanie wiedzy przez sędziego o broni, nie było zlecone policji do rozpracowania . Wiadomo, że policja niechętnie realizuje takie zlecenia, bo to zagrożenie życia i konieczna brygada antyterrorystyczna. A może był układ , który tym razem nie wypalił , a wypaliła broń. Za dużo pytań , za dużo.!!!

Przecież o ile dobrze słyszałem, to sędzia odrzucił dowód ze śledztwa o terroryzowaniu powódki przez oskarżonego bronią.A Jan SZ. miał niezły arsenał. Dlaczego ? , mimo, że posiadanie nielegalne broni jest przestępstwem pozyskanie wiedzy przez sędziego o broni, nie było zlecone policji do rozpracowania . Wiadomo, że policja niechętnie realizuje takie zlecenia, bo to zagrożenie życia i konieczna brygada antyterrorystyczna. A może był układ , który tym razem nie wypalił , a wypaliła broń. Za dużo pytań , za dużo.!!!

w dniu 20-02-2009 23:15:12 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

komentarze i żale warto wylewać dopiero po "dniach porad"; póki co wszyscy są bardziej równi i równiejsi, a z biegiem czasu dostępność, środki prawne i kilka lokalnych "utartych przepisów" będą służyć "wybranym" obywatelom tak jak kiedyś;

komentarze i żale warto wylewać dopiero po "dniach porad"; póki co wszyscy są bardziej równi i równiejsi, a z biegiem czasu dostępność, środki prawne i kilka lokalnych "utartych przepisów" będą służyć "wybranym" obywatelom tak jak kiedyś;

w dniu 21-02-2009 16:15:04 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

do komandol - popieram cię -sądy powinny przeprowadzać wszystkie dowody na podstawie zeznań stron a nie odrzucać tych które z jakiś nieuzasadnionych powodów i przyczyn są im niewygodne lub zbyt uciążliwe do przeprowadzenia!!!!!

do komandol - popieram cię -sądy powinny przeprowadzać wszystkie dowody na podstawie zeznań stron a nie odrzucać tych które z jakiś nieuzasadnionych powodów i przyczyn są im niewygodne lub zbyt uciążliwe do przeprowadzenia!!!!!

w dniu 22-02-2009 21:00:42 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

u nas coś takiego jak prawo i sprawiedliwość nie istnieją. nasza policja i sąd są leniwe i niedouczone. w zeszłym roku jeden koleś miał wypadek, policja przybyła na miejsce nie wiedziała co ma robić. trzy razy badali mu poziom alkoholu mimo tego ze zawsze było 0,0. jeden z policjantów był sprawiał wrażenie tak zdenerwowanego jakby sam brał udział w tym wypadku. żeby było ciekawiej, podczas procesu, który odbył się ponieważ gość odmówił przyjęcia mandatu, koleś dowiedział się od sędziego, że został potraktowany jakby prowadził pod wpływem alkoholu. można by pomyśleć, że na tym koniec, uniewinnienie. nic bardziej mylnego. dostał mandat i ponad pół roku bez prawa jazdy!!! dodam tylko, że w wypadku nikt nie zginął, nie został poważnie ranny.

u nas coś takiego jak prawo i sprawiedliwość nie istnieją. nasza policja i sąd są leniwe i niedouczone. w zeszłym roku jeden koleś miał wypadek, policja przybyła na miejsce nie wiedziała co ma robić. trzy razy badali mu poziom alkoholu mimo tego ze zawsze było 0,0. jeden z policjantów był sprawiał wrażenie tak zdenerwowanego jakby sam brał udział w tym wypadku. żeby było ciekawiej, podczas procesu, który odbył się ponieważ gość odmówił przyjęcia mandatu, koleś dowiedział się od sędziego, że został potraktowany jakby prowadził pod wpływem alkoholu. można by pomyśleć, że na tym koniec, uniewinnienie. nic bardziej mylnego. dostał mandat i ponad pół roku bez prawa jazdy!!! dodam tylko, że w wypadku nikt nie zginął, nie został poważnie ranny.

w dniu 23-02-2009 18:11:09 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

to prawda parę lat temu pani Stanisława D.będąc z trzecim dzieciakiem w ciąży oskarżyła o pobicie starszą kobietę przedstawiając zaświadczenie od lekarza ginekologa i to 6 września będąc w 6 miesiącu w ciąży i groził jej przedwczesny poród a urodziła dopiero w lutym przyszłego roku to znaczy że chodziła 11 miesięcy w ciąży .Ten Kościański jest dał wiarę tej ...która pewnie zaświadczenie kupiła lub była badana telefonicznie .Sąd nie potrafił dojść do prawdy albo nie chciał ..i tak w Kościanie żyje sobie pewien chłopak z 11 miesięcznej ciąży ku zadowoleniu sądu i tej ...

to prawda parę lat temu pani Stanisława D.będąc z trzecim dzieciakiem w ciąży oskarżyła o pobicie starszą kobietę przedstawiając zaświadczenie od lekarza ginekologa i to 6 września będąc w 6 miesiącu w ciąży i groził jej przedwczesny poród a urodziła dopiero w lutym przyszłego roku to znaczy że chodziła 11 miesięcy w ciąży .Ten Kościański jest dał wiarę tej ...która pewnie zaświadczenie kupiła lub była badana telefonicznie .Sąd nie potrafił dojść do prawdy albo nie chciał ..i tak w Kościanie żyje sobie pewien chłopak z 11 miesięcznej ciąży ku zadowoleniu sądu i tej ...

w dniu 24-02-2009 21:38:05 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

to chyba znaczy że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

to chyba znaczy że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

w dniu 25-02-2009 10:54:53 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

i dlatego przy boku sędziego powinien siedzieć i ocenić sprawę ktoś kto by potrafił myśleć logicznie bo takiego myślenia brak sędziom czy prokuratorom bo oceniając sprawę myślą tylko pod jaki paragraf podciągnąć dany czyn mając jakiś tam dowód i zeznania świadków bo jak ma ktoś w tym cel to jest w stanie sobie wszystko kupić a jak oskarżony nie potrafi się wy pyskować czy mieć dobrego adwokata to dupa i może ten pan Jan Sz . nie mógł przeżyć fałszywych oskarżeń albo też w tym areszcie powinni się przyjrzeć osobowości pana Jana aby uniknąć tej strasznej tragedii .

i dlatego przy boku sędziego powinien siedzieć i ocenić sprawę ktoś kto by potrafił myśleć logicznie bo takiego myślenia brak sędziom czy prokuratorom bo oceniając sprawę myślą tylko pod jaki paragraf podciągnąć dany czyn mając jakiś tam dowód i zeznania świadków bo jak ma ktoś w tym cel to jest w stanie sobie wszystko kupić a jak oskarżony nie potrafi się wy pyskować czy mieć dobrego adwokata to dupa i może ten pan Jan Sz . nie mógł przeżyć fałszywych oskarżeń albo też w tym areszcie powinni się przyjrzeć osobowości pana Jana aby uniknąć tej strasznej tragedii .

w dniu 26-02-2009 18:21:40 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ludzie bez popełniania błędów tracą pracę a taka sędzina to może popełniać błędy . I kto ją zwolni ?????

Ludzie bez popełniania błędów tracą pracę a taka sędzina to może popełniać błędy . I kto ją zwolni ?????

w dniu 03-03-2009 21:57:51 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Przypominam : sędzina to żona sędziego. W sądzie posiedzenia prowadzi sędzia, on wydaje wyroki, nawet jeżeli jest kobietą...

Przypominam : sędzina to żona sędziego. W sądzie posiedzenia prowadzi sędzia, on wydaje wyroki, nawet jeżeli jest kobietą...

w dniu 05-03-2009 08:31:11 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

nikt jej nie zwolni..........bo na nich kary nie ma........a my możemy sobie pisać i co nam to da.....??

nikt jej nie zwolni..........bo na nich kary nie ma........a my możemy sobie pisać i co nam to da.....??

STOP HEJTOWI - PAMIĘTAJ - NIE JESTEŚ ANONIMOWY!
Jeśli zamierzasz kogoś bezpodstawnie pomówić, wiedz, że osobie pokrzywdzonej przysługuje prawo zgłoszenia tego faktu policji, której portal jest zobligowany wydać numer ip Twojego komputera: 18.117.166.193

Internauci piszący komentarze ponoszą za nie pełną odpowiedzialność karną i cywilną. Redakcja zastrzega sobie prawo do ingerowania w treść komentarzy lub ich całkowitego usuwania jeżeli: nie dotyczą one artykułu, są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, naruszają normy prawne lub obyczajowe.

Dodaj komentarz
Powrót do strony głównej
×

Dodaj wydarzenie

Wydarzenie zostanie opublikowane po zatwierdzeniu przez moderatora.

Dane do wiadomości redakcji
plik w formacie jpg, max 5 Mb
Zgłoszenie zostało wysłane - zostanie opublikowane po akceptacji administratora.
UWAGA: W przypadku imprez o charakterze komercyjnym zastrzegamy sobie prawo do publikacji po uzgodnieniu ze zgłaszającym opłaty za promowanie danego wydarzenia.