Magazyn koscian.net

26 kwietnia 2016

Znaleźć formułę na Dni Kościana

To nie ma być rewolucja, bo te do niczego dobrego w kulturze nie prowadzą. Jednak organizatorzy myślą już nad zmianą formuły dorocznych Dni Kościana. Temu poświęcono pierwszą część konferencji prasowej o tegorocznym 30. święcie miasta. Temat nie jest nowy, pytanie tylko czy ten pomysł spodoba się mieszkańcom Kościana?

W ocenie Janusza Dodota, dyrektora Kościańskiego Ośrodka Kultury trzeba coś zmienić. Dni Kościana są bowiem workiem, w którym umieszcza się różne zdarzenia artystyczne, starając się dotrzeć do większości odbiorców. Jak przekonywał podczas konferencji dziennikarzy, warto trzydniowe święto miasta podzielić na kilka tematycznych imprez.

- Trzeba zacząć rozmawiać o zmianie formuły. Na razie nie wchodzi to w grę, ale chcę rozpocząć dyskusję. To nie może być rewolucja, bo te w kulturze do niczego dobrego nie prowadzą. Zamiast trzydniowej, dorocznej imprezy można wyodrębnić bloki tematyczne: prezentacje artystyczne amatorów, kabaret, biesiada, koncerty i organizować w ciągu roku imprezy skierowane do konkretnego odbiorcy - zaproponował dyrektor Dodot, dodając, że zmiana wiązałaby się z konkretnymi pieniędzmi. - Trzeba się zastanowić czy wtedy robić imprezy biletowane, czy jak dotąd za darmo. Biletowanie byłoby korzystne dla wszystkich. Po pierwsze byłoby więcej pieniędzy na imprezy, a po drugie VAT z 23% spadłby na 7%.

Sporo czasu poświęcono na omówienie miejsca, w którym takie imprezy mogłyby się odbywać. Kościański Rynek - w ocenie dyrektora KOK - jest za mały na duże koncerty. Jak przypomniał, gwiazdą pierwszych Dni Kościana, gdy został dyrektorem Ośrodka, był Dżem. Wówczas koncert odbył się na parkingu przy basenie.

- Było tam kilka tysięcy osób. Nie wyobrażam sobie tego koncertu na kameralnym kościańskim Rynku. Na typowo koncertowy cykl byłby dobry stadion - zaproponował, jako przykład wskazując Leszno, gdzie koncerty odbywają się na Stadionie im. Alfreda Smoczyka, a bilet wstępu kosztuje symboliczne 5 zł. - W Krotoszynie po tym jak dyrektor tamtejszego ośrodka kultury ujawnił kulisy, łącznie z kwotami jakie się płaci artystom, mieszkańcy uznali, że nie chcą więcej takich dni miasta.

Dyskusję uznajmy za rozpoczętą. (kar)

Gazeta Kościańska 16/2016

Już głosowałeś!

Zobacz także:


Komentarze (28)

w dniu 27-04-2016 20:53:14 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Oryginalnym pomysłem byłoby zorganizowanie Dni Kościana na Malcie w Poznaniu. Mówili by o nas w TV Republika :-)

Oryginalnym pomysłem byłoby zorganizowanie Dni Kościana na Malcie w Poznaniu. Mówili by o nas w TV Republika :-)

w dniu 27-04-2016 22:15:44 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

"imprezy skierowane do konkretnego odbiorcy"? Aaa.. czyli w roku 2017 impreza skierowana będzie do Jana Kowalskiego, rok później do Pani Basi... brawo za pomysłowość.. skoro to nie jest rewolucja, to co?

"imprezy skierowane do konkretnego odbiorcy"? Aaa.. czyli w roku 2017 impreza skierowana będzie do Jana Kowalskiego, rok później do Pani Basi... brawo za pomysłowość.. skoro to nie jest rewolucja, to co?

w dniu 27-04-2016 22:45:22 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Warto pomyśleć o zmianie dyrektora! To jedyna, dobra opcja.

Warto pomyśleć o zmianie dyrektora! To jedyna, dobra opcja.

w dniu 27-04-2016 23:26:29 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Akwarela masz rację

Akwarela masz rację

w dniu 29-04-2016 09:15:24 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dodot wez juz zejdz ze sceny.

Dodot wez juz zejdz ze sceny.

w dniu 29-04-2016 12:50:24 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Racja - dni kościana jakie nie są to każdemu się nie dogodzi, zawsze ktoś marudzi. Jeśli w jeden weekend byłaby biesiada i typowy Sebek mógłby wypić se browara pod sceną, a w kolejny jakiś fajny kabaret, w inny znów koncert na stadionie - każdy trafiłby w coś odpowiedniego dla siebie i byłby zadowolony. Obchodzenie dni miasta to stary i nic nie wnoszący zwyczaj. Popieram pomysł pana Dodota

Racja - dni kościana jakie nie są to każdemu się nie dogodzi, zawsze ktoś marudzi. Jeśli w jeden weekend byłaby biesiada i typowy Sebek mógłby wypić se browara pod sceną, a w kolejny jakiś fajny kabaret, w inny znów koncert na stadionie - każdy trafiłby w coś odpowiedniego dla siebie i byłby zadowolony. Obchodzenie dni miasta to stary i nic nie wnoszący zwyczaj. Popieram pomysł pana Dodota

w dniu 29-04-2016 18:08:42 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Z TEGO CO MOŻNA ZAOBSERWOWAĆ, TO SĄ 3 DNI PICIA,RZYGANIA(PRZEPRASZAM) I KACA, A PO DRODZE NISZCZENIA WSZYSTKIEGO CO POD RĘKĄ LUB NOGĄ(np.poprzewracane kosze na śmieci). A MOŻE BY TAK ZROBIĆ 1. DZIEŃ SZALEŃSTWA,2.SPRZĄTANIA 3.ODPOCZYNKU?

Z TEGO CO MOŻNA ZAOBSERWOWAĆ, TO SĄ 3 DNI PICIA,RZYGANIA(PRZEPRASZAM) I KACA, A PO DRODZE NISZCZENIA WSZYSTKIEGO CO POD RĘKĄ LUB NOGĄ(np.poprzewracane kosze na śmieci). A MOŻE BY TAK ZROBIĆ 1. DZIEŃ SZALEŃSTWA,2.SPRZĄTANIA 3.ODPOCZYNKU?

w dniu 30-04-2016 08:01:09 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

,, MOJ MAZ JEST Z ZAWODU DYREKTOR ,, I NIC WAM DO TEGO....

,, MOJ MAZ JEST Z ZAWODU DYREKTOR ,, I NIC WAM DO TEGO....

w dniu 01-05-2016 19:15:38 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Z ROKU NA ROK GORSZE ZESPOLY. BRAK SLOW NIECH ZAPYTAJA KOSCIANIAKOW KOGO BY CHCIELJ U SIEBIE GOSCIC.

Z ROKU NA ROK GORSZE ZESPOLY. BRAK SLOW NIECH ZAPYTAJA KOSCIANIAKOW KOGO BY CHCIELJ U SIEBIE GOSCIC.

w dniu 03-05-2016 20:22:39 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

brakuje zabaw potancówek jestem osoba w srednim wieku i bardzo bym chciała sobie potanczyc

brakuje zabaw potancówek jestem osoba w srednim wieku i bardzo bym chciała sobie potanczyc

w dniu 05-05-2016 09:59:22 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Proponuję nową formułę Dni Kościana: "Dni Kościana bez Ojca Dyrektora (w domyśle - KOK-u"). Czy ten człowiek nie rozumie, iż nie zawsze, ludzie potrzebują tzw. "kultury wysokiej"? Nawet cesarze rzymscy wiedzieli, iż wszyscy ludzie, bez wyjątku, potrzebują od czasu do czasu, igrzysk, czyli rozrywki lekkiej, łatwej i przyjemnej? Po prostu, dla mas. A ten jegomość najlepiej fundował by wszystkim co roku festiwale piosenki zaangażowanej oraz kulturę i sztukę przeznaczoną dla kręgu odbiorców sztuki przez duże "s". Nikt nie mówi, że taka forma jest niepotrzebna. Lecz trzeba wypośrodkować potrzeby i formę, gdyż np. sztuka wysoka potrzebuje właściwej oprawy i raczej nie pasuje do formy masowego pikniku dla mieszkańców miasta i okolic, właściwej dla organizacji imprezy takiej jak Dni Kościana, na który ludzie przychodzą odpocząć i zabawić się a nie przeżywać doznań słuchając, trudnych w odbiorze utworów, jak np. wiekopomne dzieła Krzysztofa Pendereckiego, które, oprócz niewątpliwego i bezdyskusyjnego geniuszu naszego kompozytora, są dosyć trudne w odbiorze i interpretacji przez zwykłego człowieka nawet w zaciszu filharmonii, nie mówiąc już o imprezie plenerowej o charakterze pikniku. Dodatkowo też najchętniej na wszystkim zbijałby kasę, wprowadzając bilety. Mówi też, iż nie podoba mu się Rynek kościański. A swego czasu nie podobała mu się też organizacja tychże dni na parkingu przy basenie. W zamian proponuje spęd wszystkich na stadion otoczony płotem i strzeżony przez firmy ochroniarskie jak bydło na pastwisku. I to wszystko oczywiście za dodatkową opłatą. Wiadomo kasa się liczy. A potrzeby ogółu to już dla niego betka.

Proponuję nową formułę Dni Kościana: "Dni Kościana bez Ojca Dyrektora (w domyśle - KOK-u"). Czy ten człowiek nie rozumie, iż nie zawsze, ludzie potrzebują tzw. "kultury wysokiej"? Nawet cesarze rzymscy wiedzieli, iż wszyscy ludzie, bez wyjątku, potrzebują od czasu do czasu, igrzysk, czyli rozrywki lekkiej, łatwej i przyjemnej? Po prostu, dla mas. A ten jegomość najlepiej fundował by wszystkim co roku festiwale piosenki zaangażowanej oraz kulturę i sztukę przeznaczoną dla kręgu odbiorców sztuki przez duże "s". Nikt nie mówi, że taka forma jest niepotrzebna. Lecz trzeba wypośrodkować potrzeby i formę, gdyż np. sztuka wysoka potrzebuje właściwej oprawy i raczej nie pasuje do formy masowego pikniku dla mieszkańców miasta i okolic, właściwej dla organizacji imprezy takiej jak Dni Kościana, na który ludzie przychodzą odpocząć i zabawić się a nie przeżywać doznań słuchając, trudnych w odbiorze utworów, jak np. wiekopomne dzieła Krzysztofa Pendereckiego, które, oprócz niewątpliwego i bezdyskusyjnego geniuszu naszego kompozytora, są dosyć trudne w odbiorze i interpretacji przez zwykłego człowieka nawet w zaciszu filharmonii, nie mówiąc już o imprezie plenerowej o charakterze pikniku. Dodatkowo też najchętniej na wszystkim zbijałby kasę, wprowadzając bilety. Mówi też, iż nie podoba mu się Rynek kościański. A swego czasu nie podobała mu się też organizacja tychże dni na parkingu przy basenie. W zamian proponuje spęd wszystkich na stadion otoczony płotem i strzeżony przez firmy ochroniarskie jak bydło na pastwisku. I to wszystko oczywiście za dodatkową opłatą. Wiadomo kasa się liczy. A potrzeby ogółu to już dla niego betka.

w dniu 05-05-2016 15:49:02 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Bardzo dobry pomysl. Doskonalym miejscem na dni Kosciana jest plac przy dawnym basenie kolo Ferfety.Basen zlikwidowany..miejsce zostalo. Proponuje takze postawienie przez miasto Koscian roznorodnych "budek" z jedzeniem i piciem po koszttach..za symboliczne pieniadze. W koncu jest to swieto organizowane dla mieszkancow. Miasto nie musi na tym zarabiac.Tymczasem budki z jedzeniem oferuja roznosci za krocie.Konczy sie na tym , ze wielodzietne rodziny biora prowiant do plecaka bo nie stac ich na posilek dla calej rodziny. Proponuje zrobic Dni Kosciana by byly one dla mieszkancow..w koncu o to chodzi!!!

Bardzo dobry pomysl. Doskonalym miejscem na dni Kosciana jest plac przy dawnym basenie kolo Ferfety.Basen zlikwidowany..miejsce zostalo. Proponuje takze postawienie przez miasto Koscian roznorodnych "budek" z jedzeniem i piciem po koszttach..za symboliczne pieniadze. W koncu jest to swieto organizowane dla mieszkancow. Miasto nie musi na tym zarabiac.Tymczasem budki z jedzeniem oferuja roznosci za krocie.Konczy sie na tym , ze wielodzietne rodziny biora prowiant do plecaka bo nie stac ich na posilek dla calej rodziny. Proponuje zrobic Dni Kosciana by byly one dla mieszkancow..w koncu o to chodzi!!!

w dniu 05-05-2016 18:03:13 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Jeżeli ktoś godzi się na piastowanie takiego stanowiska, jak w tym przypadku dyrektora KOK-u i bierze za to pieniądze to niestety ale musi uwzględniać wszystkich mieszkańców miasta a nie wąską, wyspecjalizowaną grupę wielbicieli kultury "wysokiej". To tak jak np. z murarzem, który umie stawiać ściany ale np. fundamentów czy stropów już nie potrafi zrobić. Jeżeli więc obecny dyrektor nie potrafi zadowolić większości mieszkańców naszego miasta, co jest chyba bezdyskusyjne, to nie powinien piastować tego stanowiska i nie trzymać się kurczowo stołka z nasze pieniądze. Skoro bowiem sam nie ma pomysłu to niech da szansę innym. A może wówczas się znajdzie ktoś kto będzie miał pomysł jak to zrobić by, tak jak w demokratycznych wyborach, zdobyć uznanie i poparcie większości mieszkańców miasta. KOK jak sama nazwa wskazuje jest dla wszystkich i wszystkim, bez wyjątku, ma służyć a nie jedynie dla "współwyznawców Ojca Dyrektora w wielbieniu sztuki tzw. kultury wysokiej". Jest nawet takie stare, mądre przysłowie: "...jeśli nie potrafisz nie pchaj się na afisz...". Może się również tak zdarzyć, że nowy dyrektor będzie miłośnikiem heavy metalu. I wówczas co? Będziemy musieli zapuszczać włosy i palić jointy bo Ojciec Dyrektor je uwielbia? Otóż nie. Dyrektor KOK-u może, i powinien mieć własne zdanie i upodobania ale prywatnie. W pracy, jako dyrektor, musi uwzględniać wszystkich mieszkańców a nie wąską i bliską sobie grupę wielbicieli kultury "wysokiej". I nic nie stoi na przeszkodzie aby od czasu do czasu zorganizował imprezy o charakterze jaki i jemu najbardziej pasuje. A nie forował na siłę tylko własne upodobania.

Jeżeli ktoś godzi się na piastowanie takiego stanowiska, jak w tym przypadku dyrektora KOK-u i bierze za to pieniądze to niestety ale musi uwzględniać wszystkich mieszkańców miasta a nie wąską, wyspecjalizowaną grupę wielbicieli kultury "wysokiej". To tak jak np. z murarzem, który umie stawiać ściany ale np. fundamentów czy stropów już nie potrafi zrobić. Jeżeli więc obecny dyrektor nie potrafi zadowolić większości mieszkańców naszego miasta, co jest chyba bezdyskusyjne, to nie powinien piastować tego stanowiska i nie trzymać się kurczowo stołka z nasze pieniądze. Skoro bowiem sam nie ma pomysłu to niech da szansę innym. A może wówczas się znajdzie ktoś kto będzie miał pomysł jak to zrobić by, tak jak w demokratycznych wyborach, zdobyć uznanie i poparcie większości mieszkańców miasta. KOK jak sama nazwa wskazuje jest dla wszystkich i wszystkim, bez wyjątku, ma służyć a nie jedynie dla "współwyznawców Ojca Dyrektora w wielbieniu sztuki tzw. kultury wysokiej". Jest nawet takie stare, mądre przysłowie: "...jeśli nie potrafisz nie pchaj się na afisz...". Może się również tak zdarzyć, że nowy dyrektor będzie miłośnikiem heavy metalu. I wówczas co? Będziemy musieli zapuszczać włosy i palić jointy bo Ojciec Dyrektor je uwielbia? Otóż nie. Dyrektor KOK-u może, i powinien mieć własne zdanie i upodobania ale prywatnie. W pracy, jako dyrektor, musi uwzględniać wszystkich mieszkańców a nie wąską i bliską sobie grupę wielbicieli kultury "wysokiej". I nic nie stoi na przeszkodzie aby od czasu do czasu zorganizował imprezy o charakterze jaki i jemu najbardziej pasuje. A nie forował na siłę tylko własne upodobania.

w dniu 05-05-2016 22:57:27 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Niestety i przykro jest mi pisać w ten sposób ale ten człowiek nie szanuje innych ludzi. Ma zbyt wysokie mniemanie o swojej osobie. "Lubi" i "toleruje" tylko swoich od lat (p)oddanych. Nikt nie będzie mu narzucał niczego, bo tak i koniec. Udaje, że chce rozmawiać, w zamian oferuje tylko złudne dialogi, które do niczego nie prowadzą. Kłamie w żywe oczy i pomawia artystów, którzy "u niego" grali. Kpi z innych i uważa się za lepszego od innych. Dawno powinien pożegnać się ze stanowiskiem. Dyrektor powinien mieć otwarty umysł, powinien być dla ludzi a jeśli chce spełniać swoje prywatne marzenia, to niech otwiera prywatny teatr za prywatne pieniądze i niech tam gości swoją prywatę. Może wtedy to miejsce odczarowano by choć trochę i w końcu ludzie zaczęliby tam przychodzić. Obecnie straszy i wieje grozą... Smutne ale prawdziwe.

Niestety i przykro jest mi pisać w ten sposób ale ten człowiek nie szanuje innych ludzi. Ma zbyt wysokie mniemanie o swojej osobie. "Lubi" i "toleruje" tylko swoich od lat (p)oddanych. Nikt nie będzie mu narzucał niczego, bo tak i koniec. Udaje, że chce rozmawiać, w zamian oferuje tylko złudne dialogi, które do niczego nie prowadzą. Kłamie w żywe oczy i pomawia artystów, którzy "u niego" grali. Kpi z innych i uważa się za lepszego od innych. Dawno powinien pożegnać się ze stanowiskiem. Dyrektor powinien mieć otwarty umysł, powinien być dla ludzi a jeśli chce spełniać swoje prywatne marzenia, to niech otwiera prywatny teatr za prywatne pieniądze i niech tam gości swoją prywatę. Może wtedy to miejsce odczarowano by choć trochę i w końcu ludzie zaczęliby tam przychodzić. Obecnie straszy i wieje grozą... Smutne ale prawdziwe.

w dniu 06-05-2016 08:28:40 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Oooo!!!!! I mamy kolejny wpis "zadowolonego" z działalności Ojca Dyrektora. Jestem ciekaw czy włodarze Naszego Miasta tego nie widzą czy tez udają, że nie widzą. Uważam, iż nadszedł czas aby zacząć poszukiwania nowego dyrektora KOK-u, który będzie miał wizję i pomysł, chociażby zbliżony, do oczekiwań większości mieszkańców Naszego Miasta. Inaczej to będzie tak jak obecnie w polskiej polityce. Spróbujcie znaleźć chociażby jedna osobę, która przyzna się, że w ostatnich wyborach głosowała na partię mającą większość w naszym Sejmie. Niby nikt na nią nie głosował a jednak jej zdecydowana większość "spłynęła" na salę sejmową, niczym mgła na lotnisko w Smoleńsku swego czasu.

Oooo!!!!! I mamy kolejny wpis "zadowolonego" z działalności Ojca Dyrektora. Jestem ciekaw czy włodarze Naszego Miasta tego nie widzą czy tez udają, że nie widzą. Uważam, iż nadszedł czas aby zacząć poszukiwania nowego dyrektora KOK-u, który będzie miał wizję i pomysł, chociażby zbliżony, do oczekiwań większości mieszkańców Naszego Miasta. Inaczej to będzie tak jak obecnie w polskiej polityce. Spróbujcie znaleźć chociażby jedna osobę, która przyzna się, że w ostatnich wyborach głosowała na partię mającą większość w naszym Sejmie. Niby nikt na nią nie głosował a jednak jej zdecydowana większość "spłynęła" na salę sejmową, niczym mgła na lotnisko w Smoleńsku swego czasu.

w dniu 06-05-2016 10:48:26 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

A teren po wałach cukrowskich? Miejsca od ch...

A teren po wałach cukrowskich? Miejsca od ch...

w dniu 15-05-2016 07:47:54 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Powiem krótko - czas na wojnę.Niezadowolenie i rozkapryszenie populacji ludzkiej,jej przewrotność,zrzędliwość i zajadłość sięga zenitu.Pan Rockefeller powiedzieć miał - Największym naszym błędem w ostatnich dziesięcioleciach był internet.Jak zaczną z nieba spadać dziwne przedmioty wybuchająco-rozrywające to znów przypomnimy sobie kim jesteśmy,dlaczego jesteśmy i po co jesteśmy.To,że dotyczy to póki co innych regionów(np;Ukrainy)nie jest gwarancją,że tu w Europie naszym problemem pozostanie formuła dni Kościana i dyrektor ośrodka kultury.A... niech tam - może być WYSOKIEJ.Do zobaczenia na froncie wschodnim.

Powiem krótko - czas na wojnę.Niezadowolenie i rozkapryszenie populacji ludzkiej,jej przewrotność,zrzędliwość i zajadłość sięga zenitu.Pan Rockefeller powiedzieć miał - Największym naszym błędem w ostatnich dziesięcioleciach był internet.Jak zaczną z nieba spadać dziwne przedmioty wybuchająco-rozrywające to znów przypomnimy sobie kim jesteśmy,dlaczego jesteśmy i po co jesteśmy.To,że dotyczy to póki co innych regionów(np;Ukrainy)nie jest gwarancją,że tu w Europie naszym problemem pozostanie formuła dni Kościana i dyrektor ośrodka kultury.A... niech tam - może być WYSOKIEJ.Do zobaczenia na froncie wschodnim.

w dniu 25-05-2016 10:03:00 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

czy swoją obecnością zaszczyci tak ukochany,odznaczony,już honorowy kościanianin bronisław shogun? czy wielbiciele tego osobnika przygotowali krzesło z którego przemówi-raczej przeczyta z kartki- do wybrańców? ale chyba to jest tak: był,pojechał,spoko.

czy swoją obecnością zaszczyci tak ukochany,odznaczony,już honorowy kościanianin bronisław shogun? czy wielbiciele tego osobnika przygotowali krzesło z którego przemówi-raczej przeczyta z kartki- do wybrańców? ale chyba to jest tak: był,pojechał,spoko.

w dniu 25-05-2016 14:39:14 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Wiele osób ciągle dopytuje o powód likwidacji różnych karuzeli które cieszyły się sporym zainteresowaniem, może to jest klucz do sukcesu? I jeden porządny koncert.

Wiele osób ciągle dopytuje o powód likwidacji różnych karuzeli które cieszyły się sporym zainteresowaniem, może to jest klucz do sukcesu? I jeden porządny koncert.

w dniu 29-05-2016 13:29:44 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Była muszla to ją usunęli bez pytanie a teraz wymyślają że miejsca nie ma.. z resztą jeżeli ktoś publicznie przyznaje się że nie ma pomysłu na to za co ludzie mu płacą to chyba faktycznie powinien odejść.

Była muszla to ją usunęli bez pytanie a teraz wymyślają że miejsca nie ma.. z resztą jeżeli ktoś publicznie przyznaje się że nie ma pomysłu na to za co ludzie mu płacą to chyba faktycznie powinien odejść.

STOP HEJTOWI - PAMIĘTAJ - NIE JESTEŚ ANONIMOWY!
Jeśli zamierzasz kogoś bezpodstawnie pomówić, wiedz, że osobie pokrzywdzonej przysługuje prawo zgłoszenia tego faktu policji, której portal jest zobligowany wydać numer ip Twojego komputera: 3.144.4.54

Internauci piszący komentarze ponoszą za nie pełną odpowiedzialność karną i cywilną. Redakcja zastrzega sobie prawo do ingerowania w treść komentarzy lub ich całkowitego usuwania jeżeli: nie dotyczą one artykułu, są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, naruszają normy prawne lub obyczajowe.

Dodaj komentarz
Powrót do strony głównej
×

Dodaj wydarzenie

Wydarzenie zostanie opublikowane po zatwierdzeniu przez moderatora.

Dane do wiadomości redakcji
plik w formacie jpg, max 5 Mb
Zgłoszenie zostało wysłane - zostanie opublikowane po akceptacji administratora.
UWAGA: W przypadku imprez o charakterze komercyjnym zastrzegamy sobie prawo do publikacji po uzgodnieniu ze zgłaszającym opłaty za promowanie danego wydarzenia.