Magazyn koscian.net

2009-10-21

Afera Ziemniaka?

W ubiegłym tygodniu warszawskie media odtrąbiły kolejną aferę. Tym razem tabloidy pisały o siedmiu tysiącach wyłudzonych przez posłów darmowych noclegach w sejmowym hotelu. Na czele czarnej listy umieszczono kościańskiego posła Platformy Obywatelskiej Wojciecha Ziemniaka, któremu zarzucono przenocowanie... 601 osób. Jedna z gazet sprawę nazwała ,,Aferą Ziemniaka’’...

Pierwszego dnia ,,afery hotelowej’’ temat nie schodził z czołówek gazet, serwisów internetowych, radiowych i telewizyjnych. Oburzano się na skalę procederu i zastanawiano się jakim cudem poseł Ziemniak ma 601 dobrych znajomych. Suchej nitki nie zostawiono także na kolejnych rekordzistach, którymi okazali się Mirosław Pawlak z PSL, któremu przypisano przenocowanie 555 osób i Mariusz Błaszczak z PiS, który miał mieć 505 gości.

- Pomylono gości z noclegami i stąd takie zamieszanie. Na początku nikt nie słuchał naszych wyjaśnień. Uznano to za aferę i postawiono nam nieprawdziwe zarzuty – mówi poseł Wojciech Ziemniak.

Noclegi i goście

Przez dwa dni mówiono o 601 gościach Wojciecha Ziemniaka, a później łagodnie zamieniono to na 601 noclegów. Czy to jakaś różnica?

- Podstawowa. Wystarczy przenocować dwadzieścia osób przez pięć dni, aby w wykazie pojawiło się sto noclegów. Dla dziennikarzy byłoby to jednak sto osób, a to przecież nieprawda – wyjaśnia Ziemniak. Kościański poseł nie kryje, że użyczał swego pokoju, a wynik ,,nabiły’’ mu wycieczki młodzieży z Racotu i wychowanków domu dziecka z Bodzewa i Wschowy, które dwukrotnie gościł.

- Przenocowanie w hotelu czterdziestoosobowej grupy młodzieży i opiekunów przez osiem dni daje 320 noclegów. Mało kto zwracał uwagę na to, że wycieczki gościły w hotelu legalnie, z godnie z regulaminem domu poselskiego – dodaje Ziemniak.

Wycieczki, które gościły w hotelu były w Warszawie dwukrotnie, aby kibicować uczestnikom szermierczych mistrzostw Europy osób niepełnosprawnych. Byli jednymi z nielicznych kibiców wspierających naszych niepełnosprawnych sportowców.

- Aby zakwaterować młodzież poprosiłem o pomoc innych posłów. Pokoje są przecież dwuosobowe. Nikt nie odmówił, gdy dowiedział się jaka młodzież przyjedzie i w jakim celu. Na jej zakwaterowanie ,,zrzuciło się’’ dwudziestu posłów, którzy użyczyli mi swoich pokoi. Wszystko na piśmie i wszystko zgłoszone do dyrekcji hotelu, która udzieliła zgody – wyjaśnia poseł.

Naciągacze?

Gdy okazało się, że wszystko odbywało się zgodnie z regulaminem, ton komentarzy złagodniał, choć nikt nie miał wątpliwości, że przepisy nie powinny pozwalać na darmowe noclegi w sejmowym hotelu.

- I słusznie, tyle że do tej pory nie ma możliwości zapłacenia za taki nocleg. Nie ma takich przepisów. Te które są, pozwalają posłom korzystać ze swego pokoju w taki właśnie sposób, i po prostu korzystamy z przysługującego prawa. Można je zmienić, ale nie można tych którzy z niego korzystają nazywać naciągaczami – przekonuje Ziemniak.

I po kilku dniach nikt już tak posłów nie nazywał. Koncentrowano się na przepisie, który pozwalał na darmowe noclegi gości posłów.

Przeciek

Skoro jest ,,afera’’, to musi być i przeciek. Skądś media musiały się dowiedzieć o trwającym co najmniej od dziesięciu, a może i dwudziestu lat procederze. Dowiedziały się z pierwszorzędnego źródła, bo od Marszałka Sejmu RP. To on pomieszał noclegi z osobami i z całą surowością powiedział ,,Koniec tego!”

- Nie miałem pojęcia o funkcjonującym systemie. Zainteresowałem się sprawą, gdy przeczytałem informację o gościu pani Szczypińskiej. Ściśle ograniczę liczbę osób nocujących w hotelu. Posłowie będą mogli zakwaterować małżonka, dzieci lub opiekuna – powiedział dziennikarzowi ,,Faktu’’ marszałek Bronisław Komorowski i zapowiedział powołanie komisji, która przygotuje nowy regulamin korzystania z hotelu.

Co prawda wielu nie dawało wiary marszałkowi, że będąc dwadzieścia lat posłem nie wie jak funkcjonuje hotel. Sądzono, że wywołanie ,,afery’’ miało pomóc marszałkowi w odwołaniu ze stanowiska szefowej Kancelarii Sejmu Wandy Fidelu Ninkiewicz, do której z tego to powodu ,,stracił zaufanie’’.

Winny?

Poseł Ziemniak nie czuje się winny. Nie złamał żadnego przepisu, na wszystko co robił ma pisemną zgodę posłów i dyrekcji hotelu, ma też podziękowania od niepełnosprawnych sportowców, którym ,,jego’’ młodzież kibicowała i od dyrekcji domów dziecka, których wychowankowie spędzili w Warszawie niezapomniane chwile.

- Była taka możliwość, to z niej skorzystałem. Nie będzie takiej możliwości, to będziemy szukać noclegów gdzie indziej. Nie mam nic przeciwko wprowadzeniu opłat za noclegi w sejmowym hotelu – zapewnia Wojciech Ziemniak.

W przyszłości posłowie będą pozbawieni możliwości niesienia noclegowej pomocy na koszt podatników. Nowy regulamin ma przewidywać opłatę za nocleg w wysokości 72 zł. I będzie to bardzo dobra zmiana. (s)

GK 24/2009

Już głosowałeś!

Zobacz także:


Komentarze (27)

w dniu 21-10-2009 16:08:59 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dobrze, że korzystał skoro było można. A że dziwne jest to że było można to już inna sprawa

Dobrze, że korzystał skoro było można. A że dziwne jest to że było można to już inna sprawa

w dniu 21-10-2009 19:47:21 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Co ten Ziemniak gada.ze regulamin nie zabranial. A zapytal podatnikow czy oni zezwalaja bo przecież za ich pieniadze jest ten hotel utrzymywany Dziwię się ,ze ta sprawą nie zajmuje się prokuratura. Sam poseł powinien o to zabiegać jeśli jest niewinny. Bo inaczej w takim razie może byc coś na rzeczy. Wiadomo jedynie,ze noclegi w hotelu sejmowym poseł wynajmował za darmo. Ale nikt nie wie tego ( a to dla dobra posła powinno się wyjaśnić)czy ten proceder nie przynosił jakiś korzyści majątkowych posłowi tzn inaczej mówiąc należałoby wyjaśnić czy Pan ten po prostu tych miejsc nie odsprzedawał za jakąś niższą ( od cen hoteli w Warszawie) kwotę. I to prokuratura powinna wyjaśnić. Bo inaczej pozostanie zbyt dużo zagadek. A dla mnie ten Pan jest skończony politycznie. Posłowi nie wolno korzystać w nadmiarze z jego przywilejów.

Co ten Ziemniak gada.ze regulamin nie zabranial. A zapytal podatnikow czy oni zezwalaja bo przecież za ich pieniadze jest ten hotel utrzymywany Dziwię się ,ze ta sprawą nie zajmuje się prokuratura. Sam poseł powinien o to zabiegać jeśli jest niewinny. Bo inaczej w takim razie może byc coś na rzeczy. Wiadomo jedynie,ze noclegi w hotelu sejmowym poseł wynajmował za darmo. Ale nikt nie wie tego ( a to dla dobra posła powinno się wyjaśnić)czy ten proceder nie przynosił jakiś korzyści majątkowych posłowi tzn inaczej mówiąc należałoby wyjaśnić czy Pan ten po prostu tych miejsc nie odsprzedawał za jakąś niższą ( od cen hoteli w Warszawie) kwotę. I to prokuratura powinna wyjaśnić. Bo inaczej pozostanie zbyt dużo zagadek. A dla mnie ten Pan jest skończony politycznie. Posłowi nie wolno korzystać w nadmiarze z jego przywilejów.

w dniu 21-10-2009 19:51:10 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Dla mnie jesli ten Pan ma honor to powionien zrobic 3 rzeczy: 1) zapłacic za te4 601 noclegów, 2)zrezygnowac z przynaleznosci dp Platformy, 3) zapomnieć o kandydowaniu w przyszłych wyborach.

Dla mnie jesli ten Pan ma honor to powionien zrobic 3 rzeczy: 1) zapłacic za te4 601 noclegów, 2)zrezygnowac z przynaleznosci dp Platformy, 3) zapomnieć o kandydowaniu w przyszłych wyborach.

w dniu 21-10-2009 20:18:43 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

A najlepiej to uciąć

A najlepiej to uciąć

w dniu 21-10-2009 20:26:13 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Czym ma się zając prokurator? Działeniem zgodnym z regulaminem? O zgrozo! Co za poziom intelektualny. Zgadzam się, że regulamin nie powinien na to pozwalać, ale skoro pozwalał to z punktu widzenia prawa jest ok. Zaradność organizatora godna pochwały, jeśli jednak tym organizatorem jest poseł, to już jest pewien problem etyczny. Prawnie wszystko w porządku, ale z punktu widzenia etyki nie bardzo.

Czym ma się zając prokurator? Działeniem zgodnym z regulaminem? O zgrozo! Co za poziom intelektualny. Zgadzam się, że regulamin nie powinien na to pozwalać, ale skoro pozwalał to z punktu widzenia prawa jest ok. Zaradność organizatora godna pochwały, jeśli jednak tym organizatorem jest poseł, to już jest pewien problem etyczny. Prawnie wszystko w porządku, ale z punktu widzenia etyki nie bardzo.

w dniu 21-10-2009 23:12:23 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Zgodnia z przedwojennymi zwyczajami socjalista jest osobą pozbawioną honoru i nie posiada zdolności pojedynkowania się, więc nie ma o czym mówić...

Zgodnia z przedwojennymi zwyczajami socjalista jest osobą pozbawioną honoru i nie posiada zdolności pojedynkowania się, więc nie ma o czym mówić...

w dniu 22-10-2009 00:57:27 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Należy czytać tekst ze zrozumieniem. Prokurator ma sie zajać zbadaniem czy aby Pan Z użycząjac miejsc hotelowych ( powiedzmy szczerze na niespotykana skalę) nie czerpał z tego procederu korzyści majątkowych i to wszystko. A za nieetyczne postępowanie jako poseł powinien mieć cofnietą rekomendacje Platformy. A konsekwencje polityczna powinien ponieść w najbliższych wyborach. I to wszystko

Należy czytać tekst ze zrozumieniem. Prokurator ma sie zajać zbadaniem czy aby Pan Z użycząjac miejsc hotelowych ( powiedzmy szczerze na niespotykana skalę) nie czerpał z tego procederu korzyści majątkowych i to wszystko. A za nieetyczne postępowanie jako poseł powinien mieć cofnietą rekomendacje Platformy. A konsekwencje polityczna powinien ponieść w najbliższych wyborach. I to wszystko

w dniu 22-10-2009 01:16:42 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

A jaka to różnica dla podatnika. Czy to jest 30 osób po 20 noclegow kazda. Czy 600 osob po 1 noclegu. Koszty i straty te same. Wiec jest to sztuczne rozmydlanie afery.

A jaka to różnica dla podatnika. Czy to jest 30 osób po 20 noclegow kazda. Czy 600 osob po 1 noclegu. Koszty i straty te same. Wiec jest to sztuczne rozmydlanie afery.

w dniu 22-10-2009 08:40:13 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Czy któryś z Wielce Czcigodnych Posłów na Sejm RP zarezerwuje mi swój pokój i maksymalnie dużo pokoi kolegów, do końca kadencji? Zyskiem podzielimy się 50/50. Ku chwale Ojczyzny!

Czy któryś z Wielce Czcigodnych Posłów na Sejm RP zarezerwuje mi swój pokój i maksymalnie dużo pokoi kolegów, do końca kadencji? Zyskiem podzielimy się 50/50. Ku chwale Ojczyzny!

w dniu 22-10-2009 18:40:32 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Oj! Nie mamy szczęścia do posłów z Kościana. Pierwszy brał pożyczki bez zwrotne z kasy sejmu [po przedni poseł z SLD], a obecny znalazł inny sposób wzbogacenia się.Zawsze mają mało. Wstyd!!!!!!!

Oj! Nie mamy szczęścia do posłów z Kościana. Pierwszy brał pożyczki bez zwrotne z kasy sejmu [po przedni poseł z SLD], a obecny znalazł inny sposób wzbogacenia się.Zawsze mają mało. Wstyd!!!!!!!

w dniu 22-10-2009 20:26:05 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Pierwszy z wymienionych, miał także kłopoty z flagą - czerwonym do masztu? białym do masztu? ......

Pierwszy z wymienionych, miał także kłopoty z flagą - czerwonym do masztu? białym do masztu? ......

w dniu 22-10-2009 20:57:20 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Znam tego pana nie od dziś i wiem, że zawsze przedkładał dobro dzieci oraz młodzieży ponad swoje interesy. Gdyby tak nie było, dziś byłby bardzo bogatym człowiekiem i wcale nie musiałby zasiadać w ławach sejmowych. Odkąd pamiętam, zabierał uczniów na wycieczki szlakiem miast olimpijskich, pokazywał wiejskim dzieciom szeroki świat, nauczył kochać sport.Dlaczego nikt, kto o tym wie, nie stanie w jego obronie?Nie wierzę, że zarobił na noclegach w hotelu sejmowym choćby złotówkę, ponieważ to człowiek honoru, a tacy dziś są na wymarciu, dlatego ludziom nie mieści się w głowie jego bezinteresowność. Uwierzcie, że W.Ziemniak po raz kolejny chciał młodzieży z prowincji umożliwić wyjazd na zawody sportowe.Zastanówcie się czy gdyby dzieciaki miały płacić wielkie koszty za noclegi w stolicy, mogłyby jechać? Nie sądzę. Jeśli uważacie, że pomysł W.Ziemniaka był nieetyczny, to czyż bardziej etyczne jest kiedy pokoje hotelowe stoją puste albo nocują w nich całkiem zamożne osoby? Uważam, że to hipokryzja, zwłaszcza, gdy mówi się o pomocy dzieciom z biedniejszych rodzin. Zapewniam Was, W.Ziemniak mniej mówi, więcej robi, tyle, że biurokratom nie zawsze to się podoba. A zawistni lub przeciwnicy PO będą Ziemniaka krytykowali za wszystko, cokolwiek zrobi lub czego nie zrobi.

Znam tego pana nie od dziś i wiem, że zawsze przedkładał dobro dzieci oraz młodzieży ponad swoje interesy. Gdyby tak nie było, dziś byłby bardzo bogatym człowiekiem i wcale nie musiałby zasiadać w ławach sejmowych. Odkąd pamiętam, zabierał uczniów na wycieczki szlakiem miast olimpijskich, pokazywał wiejskim dzieciom szeroki świat, nauczył kochać sport.Dlaczego nikt, kto o tym wie, nie stanie w jego obronie?Nie wierzę, że zarobił na noclegach w hotelu sejmowym choćby złotówkę, ponieważ to człowiek honoru, a tacy dziś są na wymarciu, dlatego ludziom nie mieści się w głowie jego bezinteresowność. Uwierzcie, że W.Ziemniak po raz kolejny chciał młodzieży z prowincji umożliwić wyjazd na zawody sportowe.Zastanówcie się czy gdyby dzieciaki miały płacić wielkie koszty za noclegi w stolicy, mogłyby jechać? Nie sądzę. Jeśli uważacie, że pomysł W.Ziemniaka był nieetyczny, to czyż bardziej etyczne jest kiedy pokoje hotelowe stoją puste albo nocują w nich całkiem zamożne osoby? Uważam, że to hipokryzja, zwłaszcza, gdy mówi się o pomocy dzieciom z biedniejszych rodzin. Zapewniam Was, W.Ziemniak mniej mówi, więcej robi, tyle, że biurokratom nie zawsze to się podoba. A zawistni lub przeciwnicy PO będą Ziemniaka krytykowali za wszystko, cokolwiek zrobi lub czego nie zrobi.

w dniu 22-10-2009 21:00:10 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

śmiało mówic wprost chodzi o mylera

śmiało mówic wprost chodzi o mylera

w dniu 22-10-2009 21:02:51 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

sami aferzyści te nasze p(osły) brawo brawo

sami aferzyści te nasze p(osły) brawo brawo

w dniu 22-10-2009 21:41:56 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

. Gdyby chodzilo tylko i wyłącznie o dobro dzieci to nie pchal by się do sejmu, bo w innych miejscach tym dzieciakom moglby basrdziej pomoc. Po drugie gdyby byl tak uczciwy to nie babralby się w protegowaniu Pani A w ustawianiu jej na listach wyborczych i wyciaganie z przydroznego baru.

. Gdyby chodzilo tylko i wyłącznie o dobro dzieci to nie pchal by się do sejmu, bo w innych miejscach tym dzieciakom moglby basrdziej pomoc. Po drugie gdyby byl tak uczciwy to nie babralby się w protegowaniu Pani A w ustawianiu jej na listach wyborczych i wyciaganie z przydroznego baru.

w dniu 22-10-2009 21:51:58 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Pan prokurator powinien się zajać rowniez sprawdzeniem czy aby ten nasz Pan Z nieodkupywal wolnych pokoi od kolegów posłow za mala cenę by je opylic dalej za 100% wieksza kwote. Ale ti i tak o 50 % mniej od oficalnych cen za hotele w Wawie. Bo nie bardzo wierzę,że kolega Tusk, Schetyna, Pittera i inni tak za friko dawali swoje lózko by kumple posla mogly bezkarnie puszczac bąki w materac.

Pan prokurator powinien się zajać rowniez sprawdzeniem czy aby ten nasz Pan Z nieodkupywal wolnych pokoi od kolegów posłow za mala cenę by je opylic dalej za 100% wieksza kwote. Ale ti i tak o 50 % mniej od oficalnych cen za hotele w Wawie. Bo nie bardzo wierzę,że kolega Tusk, Schetyna, Pittera i inni tak za friko dawali swoje lózko by kumple posla mogly bezkarnie puszczac bąki w materac.

w dniu 23-10-2009 09:40:33 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ja z kolei widzę - używając określenia z jednego z powyższych postów - brzydkie bardzo puszczanie bąków w komentarzach przez ludzi, którzy w całym swym życiu SPOŁECZNIE nawet papierka z ziemi nie podnieśli. Za wyjątkiem pracy, konsumowania i wydalania (i zużycia powietrza) nie stanowicie dla tego świata żadnego dobra, nie pomagacie nikomu w niczemu (za wyjątkiem was samych).Jako tacy nie macie prawa oceniać człowieka, który robi coś świetnego dla innych i to słabszych od nas - dzieci. I to od ładnych paru lat. Jeśli poprzez własny jad na pyskach przejrzelibyście na oczy, wówczas ocena postępowania posła byłaby inna. Ale czego można oczekiwać po kościańskich "YNTELEKTUALYSTACH"...? Życzę odprężającego i bezwysiłkowego wypróżnienia w dniu dzisiejszym i kolejnych...

Ja z kolei widzę - używając określenia z jednego z powyższych postów - brzydkie bardzo puszczanie bąków w komentarzach przez ludzi, którzy w całym swym życiu SPOŁECZNIE nawet papierka z ziemi nie podnieśli. Za wyjątkiem pracy, konsumowania i wydalania (i zużycia powietrza) nie stanowicie dla tego świata żadnego dobra, nie pomagacie nikomu w niczemu (za wyjątkiem was samych).Jako tacy nie macie prawa oceniać człowieka, który robi coś świetnego dla innych i to słabszych od nas - dzieci. I to od ładnych paru lat. Jeśli poprzez własny jad na pyskach przejrzelibyście na oczy, wówczas ocena postępowania posła byłaby inna. Ale czego można oczekiwać po kościańskich "YNTELEKTUALYSTACH"...? Życzę odprężającego i bezwysiłkowego wypróżnienia w dniu dzisiejszym i kolejnych...

w dniu 23-10-2009 18:14:59 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ten poprzedni post pisala osoba , ktora niejednokrotnie swym działaniem udowodnila,że jest jej bardzo daleko do tytulu"mistera intelektu", a jeszcze dalej do miana "mistrza w krasomóstwie". Ukonczenie zasadniczej szkoly rolniczej to jeszcze nie przepustki by siebie nazywać intelektualistą, a reszte pisacych glupkami. Bo rozumiem poźniejsze dyplomy uzyskane za wpłacane czesne rzecz jasna liczyć nie mozna.

Ten poprzedni post pisala osoba , ktora niejednokrotnie swym działaniem udowodnila,że jest jej bardzo daleko do tytulu"mistera intelektu", a jeszcze dalej do miana "mistrza w krasomóstwie". Ukonczenie zasadniczej szkoly rolniczej to jeszcze nie przepustki by siebie nazywać intelektualistą, a reszte pisacych glupkami. Bo rozumiem poźniejsze dyplomy uzyskane za wpłacane czesne rzecz jasna liczyć nie mozna.

w dniu 23-10-2009 19:48:38 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

ziemniak jest dobry ale po ugotowaniu !!!

ziemniak jest dobry ale po ugotowaniu !!!

w dniu 23-10-2009 20:20:03 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Pieniądze na wycieczki żebrał od sponsorów,swoich pieniędzy nie dołożył ani centa.Podróże dla siebie i rodziny miał darmowe. Może zrobisz go świętym?

Pieniądze na wycieczki żebrał od sponsorów,swoich pieniędzy nie dołożył ani centa.Podróże dla siebie i rodziny miał darmowe. Może zrobisz go świętym?

w dniu 23-10-2009 21:32:00 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Do świętości W.Ziemniakowi może daleko, nie nam o tym sądzić. Ktoś napisał "pieniądze na wycieczki żebrał od sponsorów".No właśnie czy próbowaliscie kiedykolwiek wyżebrać coś od sponsorów i to nie dla siebie? Zapewniam, że wbrew pozorom jest to niezwykle trudne, ponieważ tzw."sponsorzy" mają powyżej uszu wiecznych próśb o wsparcie. Po drugie, myślicie, że zarobki W.Ziemniaka starczyłyby na sponsorowanie wycieczek dla młodzieży z Racotu? Sądzę, że przez te wszystkie lata, kiedy pracował z młodzieżą, nie robił tego dla próżnej chwały, ale z potrzeby serca. Wiem, iż tzw.karierę zaczynał jako zwykły nauczyciel wf w racockiej szkole. Tylko dzięki niemu o takiej pipidówie, jaką jest Racot usłyszała Polska, a dzieciaki zobaczyły świat(bardzo przepraszam mieszkańców za określenie, ale chcę dotrzeć w obrazowy sposób do zwojów mózgowych przeciętnych kanapowców, którzy dla społeczeństwa nie zrobili nigdy nic, ale ochoczo potępiają tego, który zrobił tak wiele, choć nie musiał). Teraz zastanawiam się tylko czy W.Ziemniak będzie jeszcze chciał cokolwiek zrobić społecznie, nieważne czy tam, w Warszawie, czy w Kościanie, czy w Racocie. Właściwie mógłby zacząć myśleć wyłącznie o sobie i swojej rodzinie, nie sądzicie? Po co ma zabiegać o szerzenie idei olimpijskiej, o sportową postawę młodzieży, kłaść do głów ideę fair play, skoro kościaniacy i tak wiedzą swoje? Osobiście uważam, iż W.Ziemniak nie musi się wstydzić swego postępowania jak niektórzy posłowie (przypomnijcie sobie pijackie afery, korupcję, seksualne ekscesy wybrańców, kłamstwa lustracyjne itp).Można go nie lubić,ale warto zachować w ocenie minimum przyzwoitości oraz obiektywizm i zdrowy rozsądek. I jeszcze jedno -W.Ziemniak, choć należy do PO, nie może brać odpowiedzialności za każdego członka tej partii ( wszędzie są czarne owce, niestety, tak jak Rydzyk, który chluby katolikom nie przynosi).

Do świętości W.Ziemniakowi może daleko, nie nam o tym sądzić. Ktoś napisał "pieniądze na wycieczki żebrał od sponsorów".No właśnie czy próbowaliscie kiedykolwiek wyżebrać coś od sponsorów i to nie dla siebie? Zapewniam, że wbrew pozorom jest to niezwykle trudne, ponieważ tzw."sponsorzy" mają powyżej uszu wiecznych próśb o wsparcie. Po drugie, myślicie, że zarobki W.Ziemniaka starczyłyby na sponsorowanie wycieczek dla młodzieży z Racotu? Sądzę, że przez te wszystkie lata, kiedy pracował z młodzieżą, nie robił tego dla próżnej chwały, ale z potrzeby serca. Wiem, iż tzw.karierę zaczynał jako zwykły nauczyciel wf w racockiej szkole. Tylko dzięki niemu o takiej pipidówie, jaką jest Racot usłyszała Polska, a dzieciaki zobaczyły świat(bardzo przepraszam mieszkańców za określenie, ale chcę dotrzeć w obrazowy sposób do zwojów mózgowych przeciętnych kanapowców, którzy dla społeczeństwa nie zrobili nigdy nic, ale ochoczo potępiają tego, który zrobił tak wiele, choć nie musiał). Teraz zastanawiam się tylko czy W.Ziemniak będzie jeszcze chciał cokolwiek zrobić społecznie, nieważne czy tam, w Warszawie, czy w Kościanie, czy w Racocie. Właściwie mógłby zacząć myśleć wyłącznie o sobie i swojej rodzinie, nie sądzicie? Po co ma zabiegać o szerzenie idei olimpijskiej, o sportową postawę młodzieży, kłaść do głów ideę fair play, skoro kościaniacy i tak wiedzą swoje? Osobiście uważam, iż W.Ziemniak nie musi się wstydzić swego postępowania jak niektórzy posłowie (przypomnijcie sobie pijackie afery, korupcję, seksualne ekscesy wybrańców, kłamstwa lustracyjne itp).Można go nie lubić,ale warto zachować w ocenie minimum przyzwoitości oraz obiektywizm i zdrowy rozsądek. I jeszcze jedno -W.Ziemniak, choć należy do PO, nie może brać odpowiedzialności za każdego członka tej partii ( wszędzie są czarne owce, niestety, tak jak Rydzyk, który chluby katolikom nie przynosi).

w dniu 23-10-2009 21:39:56 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Do postu wyżej. Skoro uwazasz,że to co robil posel ( mam na mysli podnajem pokoii hotelowych) nie jest naganne. To podziel się z nim z opłaceniem kosztów pobytu jego kumpli w hotelu sejmowym w Warszawie. Bo Ja jako Kowalski - obywatel RP nie chce wykładac pieniedzy z swoich podatkow na robienie propagandy Panu Z. I to wszystko. Skarb Państwa jak ktoś wyliczyl na innym portalu stracil około 120 ntys. Wiec doplac 60 baqniek. I dajcie spokoj ludziom płacacym uczciwie podatki

Do postu wyżej. Skoro uwazasz,że to co robil posel ( mam na mysli podnajem pokoii hotelowych) nie jest naganne. To podziel się z nim z opłaceniem kosztów pobytu jego kumpli w hotelu sejmowym w Warszawie. Bo Ja jako Kowalski - obywatel RP nie chce wykładac pieniedzy z swoich podatkow na robienie propagandy Panu Z. I to wszystko. Skarb Państwa jak ktoś wyliczyl na innym portalu stracil około 120 ntys. Wiec doplac 60 baqniek. I dajcie spokoj ludziom płacacym uczciwie podatki

w dniu 23-10-2009 21:44:08 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Tez chcialbym wynajać łózko po Piterze. Byloby to to z pewnoscia mocno podniecajace. Seks marzenie za friko.

Tez chcialbym wynajać łózko po Piterze. Byloby to to z pewnoscia mocno podniecajace. Seks marzenie za friko.

w dniu 24-10-2009 08:34:40 napisał:
zgłoś komentarz
×
Zgłaszasz poniższy komentarz:

Ale ten ziemniak się nie ugotuje zbyt twardą ma skórę :):)

Ale ten ziemniak się nie ugotuje zbyt twardą ma skórę :):)

STOP HEJTOWI - PAMIĘTAJ - NIE JESTEŚ ANONIMOWY!
Jeśli zamierzasz kogoś bezpodstawnie pomówić, wiedz, że osobie pokrzywdzonej przysługuje prawo zgłoszenia tego faktu policji, której portal jest zobligowany wydać numer ip Twojego komputera: 3.133.128.227

Internauci piszący komentarze ponoszą za nie pełną odpowiedzialność karną i cywilną. Redakcja zastrzega sobie prawo do ingerowania w treść komentarzy lub ich całkowitego usuwania jeżeli: nie dotyczą one artykułu, są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, naruszają normy prawne lub obyczajowe.

Dodaj komentarz
Powrót do strony głównej
×

Dodaj wydarzenie

Wydarzenie zostanie opublikowane po zatwierdzeniu przez moderatora.

Dane do wiadomości redakcji
plik w formacie jpg, max 5 Mb
Zgłoszenie zostało wysłane - zostanie opublikowane po akceptacji administratora.
UWAGA: W przypadku imprez o charakterze komercyjnym zastrzegamy sobie prawo do publikacji po uzgodnieniu ze zgłaszającym opłaty za promowanie danego wydarzenia.